Nogle billeder af vinteren her…

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Nogle billeder af vinteren her…

• Dette emne har 5 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år siden af viggo. This post has been viewed 541 timest. This post has been viewed 541 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Heiko
    Deltager
      • Super Giant

Hejsa,

det er allerede et bemærkelsesværdigt comeback af vinteren i går og i dag. Over 20 cm fin pulversne den 1. marts (nogle billeder…)

landbo
      Deltager
        • Nova

Flot. Så meget sne har vi ikke haft hele vinteren, eller for den sags skyld sidste vinter.

For min skyld, må du gerne sende en meter sne her op og lade det ligge i et par uger.

Heiko
        Deltager
          • Super Giant

Landbo wrote: Flot. Så meget sne har vi ikke haft hele vinteren, eller for den sags skyld sidste vinter.

For min skyld, må du gerne sende en meter sne her op og lade det ligge i et par uger.

Hej Leif,

mange tak for svaret – har vi haft også ikke hele vinteren. Årsagen var lavtryksområdet (5B) fra Tjekkiet. Gudskelov nu, håber ikke om sommeren (som i 2002 og 2013…). Pulversneen er alligevel fantastisk. I morgen allerede + 9 grader igen, sneen forsvinder hurtig igen.

Kan jeg gerne sende… Wink

landbo
          Deltager
            • Nova

Heiko wrote:

Flot. Så meget sne har vi ikke haft hele vinteren, eller for den sags skyld sidste vinter.

Hej Leif,mange tak for svaret – har vi haft også ikke hele vinteren. Årsagen var lavtryksområdet (5B) fra Tjekkiet. Gudskelov nu, håber ikke om sommeren (som i 2002 og 2013…). Pulversneen er alligevel fantastisk. I morgen allerede + 9 grader igen, sneen forsvinder hurtig igen.Kan jeg gerne sende… Wink

Jo tak Heiko.

Det sidste nye herfra, det er også begyndt at sne smule her. Mit termometer, i 2 meters højde, viser +0,3 grader. Så det forsvinder sikkert også hurtigt igen, hvis ikke i nat, så i morgen hvor der loves +5 grader over middag.

Heiko
            Deltager
              • Super Giant

Hej Leif,

tak for informationerne. Her nu -3°C over sneen og klar himmel. Sidder i øjeblikket i min observationshytte i haven, meget hyggeligt her – +22 grader og en kaffe til. Kigger TV Wink. En observation trods klar himmel er umulig ved disse snemasser… selv mit WLAN her (22-el-yagi til Access Point) virker lidt træg…Smile

Heiko2016-03-01 21:47:42

viggo.t
              Deltager
                • Super Giant

Hej Heiko.

Sikke flotte billeder. Vinteren når den er smukkest. Lige netop nu til aften har vi fået en god gang sne-som sikkert forsvinder i morgen. Æv.

Mvh. Viggo.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Nogle billeder af vinteren her…' er lukket for nye svar.