noget af et pusterør hehe

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG noget af et pusterør hehe

• Dette emne har 22 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af jeppe. This post has been viewed 1612 times
Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Forfatter

jeppe
    Deltager
      • Super Giant

Grafikeren har talt!

Nu er AF’s nye banner oppe. Og så er vi samtidig blevet belært om, at bannere er “så meget sidste år”. Stilen i dag dikterer, at der ikke skal være et topbanner. Det skal i istedet integreres i sidens øvrige design, så det ikke blot er en tung grafikklods øverst på siden.

Jeg er selv ret begejstret for “banneret”, og håber I andre også kan lide det Clap

rigo
      Deltager
        • Super Nova

teksten er nice, men sku ikke de der grønne stjener der, kunne de ikke være hvide ? og så syndes jeg et telescope ved siden nu er ok…

latter
        Deltager
          • Moon

Virkelig flot resultat Clap

Det er jo ligefrem stilfuldt StarStarStar

Og den grønne farve på stjernerne passer ind i helheden Tongue

palle.b.
          Deltager
            • Nova

Ja så er der kommet flot logo på – jeg syntes det er flot – men det slog mig som førstehåndsindtryk at der var noget GRØNT Friskt grønt… betød klart vejr eller forår …..!?

Kunne man evt. koble stjerne-faven sammen med DMI således at klart vejr = tydelige Hvide stjerner Skyet = svage grå. osv.

Elers giver det nye logo et positivt indtryk 🙂

bobo
              • Giant

Godt gået Jeppe. Det er p…. flot det logo Thumbs%20Up Men Rigo har nok ret med de stjerner, jeg syndes så at de sku være lys blå som den farve der er ved hvert indlæg, måske et par med spikes. Det næste du skal ha gjort noget ved, er de runde flag, nu står de virkelig og skriger.

jeppe
              Deltager
                • Super Giant

Tak for rosen. Jeg skal sørge for at give den videre til grafikeren, vi hyrede til bannerlogoet.

Jeg kan egentlig godt lide, at stjernerne er grønne. Jeg er stemt for at lade det stå noget tid for at se, hvordan det virker. Så kan vi jo ændre farven senere, hvis der er stemning for det.

Landeknapperne har du, Bobo, helt ret i skriger til himlen nu. Jeg beder grafikeren kigge på dem og så også kigge på det lille favicon. Det skal også have en overhaling.

tommyf
                Deltager
                  • Neutron star

Måske lidt ‘piget’ i farverne, Sleepy men det er der selvfølgeligt intet galt i Cool

jeppe
                  Deltager
                    • Super Giant

Nu er landeikonerne blevet frisket op, og der er også kommet et nyt favicon.

Banneret har også fået blå stjerner. Jeg kan nu egentlig bedst lide de “gamle” grønne stjerner, men nu får de blå stjerner en chance en uges tid. Hvide stjerner – eller en beige nuance – duede til gengæld ikke. Det ville grafikeren ikke være med til Ouch
                  Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
                  • Emnet 'noget af et pusterør hehe' er lukket for nye svar.