NLC lige nu

• Dette emne har 50 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 7 måneder siden af xplode. This post has been viewed 573 times
Viser 6 indlæg - 46 til 51 (af 51 i alt)
  • Forfatter

xplode
    Deltager
      • Nova

Jeg synes den ble litt rask selv også. Må enten endre video til halv framerate før enkoding eller bytte til å ta video med kamera, nå har jeg tatt stillbilder så det blir bra kvalitet, men det sliter veldig på lukkeren da når en natt krever 500+ bilder, skal jeg doble fps ved opptak blir det raskt over 1000 bilder

12FPS versjon

Last ned for å se 12FPS, dropbox spiller av som vanlig framerate uansett.Xplode2014-07-29 08:11:43

landbo
      Deltager
        • Nova

Ja, det er bedre Ole.

Der er råd for alt. Du “bare” have fat i et af de nye spejlløse spejlreflekskameraer, så skulle det problem ikke eksistere mere.

jesperg
        Deltager
          • Super Nova

Landbo wrote: Ja, det er bedre Ole.

Der er råd for alt. Du “bare” have fat i et af de nye spejlløse spejlreflekskameraer, så skulle det problem ikke eksistere mere.

Spejlets funktion er, at lyse på søgeren, AF-systemet og lysmåleren – der er vel stadig en lukker der slides på

Jesper G.

landbo
          Deltager
            • Nova

JesperG wrote:

Spejlets funktion er, at lyse på søgeren, AF-systemet og lysmåleren – der er vel stadig en lukker der slides på

Det behøver der nu ikke og være. Det er efterhånden mange år siden jeg første gang stødte på udtrykket “elektronisk lukker”, hvor den mekaniske lukker er sparet væk.

Julius
            Deltager
              • Nova

Panasonic DMC-G6 er genial den har mulighet til å bruke 100 prosent elektronisk lukker. Maksimal lukkertid er dog 1 sekund. G6 har også innebygget timelapse funksjon. Denne timelapsen er tatt med G6, intervall 2 sekunder.
              http://youtu.be/vbqB61IxS3w?list=UUgsTo2jdqLUTEQghTqofVTg

xplode
              Deltager
                • Nova

Det er for det meste overskyet i nord nå, men det kan se ut som det er ganske kraftig NLC noen steder mellom skyene

Viser 6 indlæg - 46 til 51 (af 51 i alt)
              • Emnet 'NLC lige nu' er lukket for nye svar.