NGC3718(Arp 214)/NGC3729 Hickson 56 NY MELLEMTID

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER NGC3718(Arp 214)/NGC3729 Hickson 56 NY MELLEMTID

• Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af mstauning. This post has been viewed 117 times
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

jacobb
      • Nova

Hejsa her er en ny mellemtid, den sidste før jeg en eller anden gang får de sidste subs i hus.

85x10min CLS 5x5min med hvert RGB filter

Er ved at tro det er lettere at tage ud af byen for at tage galakser…

Den er presset ret hårdt for at få lidt af de ydre arme med

Kom med masser af kritik drenge!

Jeg har ikke brugt meget tid på den, der er et par satelitter, lidt støj og stjernerne ligner snebolde mm

Når jeg har fået 1-2timer med hvert RGB filter og måske et par timer eller 4 mere med cls filteret så giver jeg den en tur i PS

Mvh

JacobJacobb2009-03-27 03:04:05

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Først,, den tracker altså ski.. godt din lille EQ,,, men også din behandling er flot…

Mange små galakser også, kritik ????

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Først fine detajler trods støj også videre, dernæst – Hvor er stjernefarverne?

Og ja tag med ud til Maglesø engang, så skal du bare se hvad du kan hente ned. Der skal du ikke bruge CLS filter, og der er ikke noget videre lyshav..
        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Emnet 'NGC3718(Arp 214)/NGC3729 Hickson 56 NY MELLEMTID' er lukket for nye svar.