NGC 7000 fra i fredag aften på Turø, 10 expo a 7min. med Qcam 8. Taget med Wiliams 80mm. Siger samtidig tag for en rigtig hyggelig vegend, Super drenge at være sammen med
Den har fået lavet super, må jeg sige. Så når flere synes du skal beskære lidt hist og pist, kan du bare svare dem: Det er skam ikke enhver beskåret at kunne lave dette her!
Jeg er helt misundelig over at jeg ikke kunne være med, for i har åbenbart haft rigtig godt vejr!
Takker alle, jeg lavede det så godt jeg kunne i aftes, men jeg må sige at jeg var temlig træt, at jeg nåede at få det vendt rigtigt var da en stor ting, og det er en forglemmelse at jeg ikke fik skåret kanterne rene.
Flot billede Finn, og tak for sidst. Det var super hyggeligt, og vi fik jo flot vejr trods en dårlig vejrudsigt. Det lykkedes Søren og jeg at skimte M33 visuelt, så det er vist en indikator for at det var mørkt og klart.
Ja Heine, det gjorde du godt, super natur og dyreliv dernede på Turø, men må også erkende at jeg ikke sov så meget lørdag nat, for rådyrene gik og snuplede over mine barduner til teltet, og puslede temlig meget rundt der hvor jeg lå, så jeg var temlig træt da jeg lige skulle prøve nogle fiduser på min 7000, da jeg kom hjem. Glæder mig til at du poster dit opjekt, for det tegnede temlig godt.