Som Bjørn skriver er det pakket filer, ligesom ZIP er. Men da min server ikke vil aflevere zip filer der virker, af en eller anden grund stopper den inden man har hele filen. Så pakker jeg altid med RAR.
Kan også lægge FIT filerne der op, ikke noget problem. Tænkte bare på at med RAR fylder de jo meget mindre.
jeg har downloaded en trailversion af dette .rar program. der er 40 dage free trail, hvorefter det koster nogle £. Men, er det et almindeligt anvendt program, og kan det det samme som WinZip (f.eks) eller et af de andre gratisprogrammer til at komprimere filer med.???
Bjørn ellers kan du prøve WinRAR.Jeg har ikke mødt noget jeg ikke har
kunne pakke op med det og jeg mener ikke der er nogen “trail” http://www.rarlab.com/download.htm (der står godt nok noget om trail på
deres siden men har ikke mødt slutningen endnu :D)
Hovsa, glemte lige teksten Efter en tur i kolding hos Johannes i fredags for at få et par fiduser, har jeg så fået dette billed ud af ca 2timers expo med Canon 400D. Og har i mellem tiden fundet ud af at den heder NGC 2264 i stedet for 2246 undskyld, det er Rosetta tågen der heder NGC 2246 ( alle de numre ) Finn2009-04-06 21:59:21