Navne

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Navne

• Dette emne har 17 svar og 12 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 11 måneder siden af Anonym. This post has been viewed 169 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Har her på det sidste, ja over lang tid set at nye medlemmer/gamle skjuler sig bag navne som man egentlig ikke har relation til.

Hvorfor ikke være ærlig og sige hvor man kommer fra, hvad man hedder og ja hvilken del af landet man evt. kommer fra????

mvh FinnFinn2013-10-25 21:18:28

astrojensen
      Deltager
        • Neutron star

Ja egentlig et godt spørgsmål. Selv er jeg blevet kaldt Astrojensen siden skoletiden, så mit avatarnavn er ikke tilfældigt.

Thomas, Bornholm

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Faer nok Jensen, men at folk ikke vil skrive/sige hvor i landet de evt. kommer fra syntes jeg er lidt mærkeligt.

Nå ja, alt den sikkerhed med Java og hvad ved jeg, men alligevel syntes jeg det ville være rart hvem man evt. talte med /skrev sammen med, med deres rigtige navne.

mvh Finn

astrojensen
          Deltager
            • Neutron star

Jeg er helt enig, Finn. Jeg har jo også altid underskrevet mine beskeder herinde med mit rigtige navn og min fødeø. Og byen nævnes i profilen til venstre.

Thomas, Bornholm

astrojensen
            Deltager
              • Neutron star

Jeg har i øvrigt lidt svært ved at se, hvori risikoen skulle ligge ved at afsløre sit rigtige navn her på forum. Folk har ingen skrupler (for det meste) ved at lægge langt mere følsomme oplysninger på Facebook, der er en slangerede af hackere og andet kryb.

Thomas, Bornholm

Søren Hansen
              Deltager
                • Giant

Mit kaldenavn herinde kommer fra for herrens mange år siden, da jeg en efterår morgen kom sejlende sidelæns ind gennem porten på min daværende arbejdsplads. I porten stod en gammel amerikaner og udtalte: You looked like a sidewinder the way you came snaking thru the gate.

Det har så hængt ved siden

nive
                Deltager
                  • Super Nova

Finn wrote: Har her på det sidste, ja over lang tid set at nye medlemmer/gamle skjuler sig bag navne som man egentlig ikke har relation til.

Hvorfor ikke være ærlig og sige hvor man kommer fra, hvad man hedder og ja hvilken del af landet man evt. kommer fra????

mvh Finn

Enig med dig Finn i den udtagelse

astrojensen
                  Deltager
                    • Neutron star

Jeg synes heller ikke, der er noget galt i, at have et fedt avatarnavn. Det gale består i, at underskrive trådindlæg med sit avatarnavn, uden at nævne sit rigtige navn. Vi er et meget lille forum, hvor mange kender hinanden, så det føles mærkeligt, når nogen ikke vil give sig rigtig til kende, omtrent som når nogen ikke vil sige deres navn til en fest.

Thomas, Bornholm

Finn
                    Deltager
                      • Neutron star

Ja du har ret Thomas, mere er der ikke at sige til det.

mvh Finn

munkholm
                      Deltager
                        • Neutron star

Helt enig med dig Finn

Takahashi FSQ-85ED APO GSO RC 10" SBig 8300M SW NEQ6 pro

hoest
                        Deltager
                          • Nova

Helt enig FinnThumbs%20Up

jesper
                          Deltager
                            • Neutron star

Jeg synes nu man skal lade folk gøre som de har lyst til. Nogen vil gerne være anonyme, nogen vil gerne stå frem med GPS koordinater og det hele. såsan er vi så forskellige.

Mogens.Bildsøe
                            Deltager
                              • Nova

Jesper wrote:

Jeg synes nu man skal lade folk gøre som de har lyst til. Nogen vil gerne være anonyme, nogen vil gerne stå frem med GPS koordinater og det hele. såsan er vi så forskellige.

Enig, desuden oplyser medlemmernes forum profil jo ofte det fulde navn-

VH/ Mogens B(ildsøe),

Gilleleje

Hilsen Mogens B.

in-wonder
                                • Moon

Jeg må da indrømme, at jeg ikke lige fik sat lokation på min profil som noget af det første…

Og med hensyn til mit avatar navn, så har det fulgt mig i 18 år nu, brugt på diverse sider igennem tiden. Navnet er helt tilbage fra mIRC tiden, da det var det bedste sted at finde alle mulige spændende ting, som kunne bruges på computeren… ;).

squiip
                                  • Planet

Mit avatar navn er meget praktisk, da jeg altid kan få det når jeg laver en ny spiller/konto. Og så synes jeg også folk skal have lov til at være anonyme hvis de lyster.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
                                • Emnet 'Navne' er lukket for nye svar.