Modifikasjon av Canon 1100D

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Modifikasjon av Canon 1100D

• Dette emne har 17 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 5 måneder siden af Anonym. This post has been viewed 152 times
Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Forfatter

chris_h
    Deltager
      • Super Nova

Helt enig med Henrik og Johannes, oppsøk hjelp hvis man er usikker på noe! Jeg har dessverre sett resultatet av selv modding som ikke har
      gått helt etter planen. Som regel er man for hardhendt når man støter på litt
      motstand. Da ryker raskt ribbons eller kontakter!

Personen her
      hadde moddet kameraet sitt helt korrekt men det fungerte ikke. Grunnen
      så jeg da jeg åpnet kameraet. Kontakten til alle hjulkontrollene var
      revet helt av. Dyr feil! Unhappy

helgeras
      Deltager
        • Giant

Tak for inputtet. Jeg kiggede i vejledningen, og jeg tror jeg har for mange tommelfingre til at klare det selv, så jeg deltager hos AAF næste gang der er en ombygnings seance.

Mvh. Helge

Anonym
          • Super Nova

Og dermed har både Henrik og jeg fornøjelsen af, på AAF,s vegne, at kunne byde dig hjertelig velkommen i vores forening. Nu mangler vi bare at fastsætte en dato for næste modificering. Vi plejer i forvejen at have nogen, som står på venteliste, til denne operation – men vi mangler stadig en enkelt eller to til at være nok næste gang.

Så hermed er opfordringen givet videre til dem af jer, som har dette i tankerne, men endnu ikke har besluttet sig. Som tidligere nævnt er det gratis for vores medlemmer at deltage, og samtidig giver kontingentet også adgang til alle vores andre aktiviteter, hvoraf flere kun findes hos os!

Det er meget let at melde sig ind via vores hjemmeside

http://www.aaf.dk

Mvh.johannes2013-10-09 20:25:26

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
        • Emnet 'Modifikasjon av Canon 1100D' er lukket for nye svar.