Min nye butik

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Min nye butik

• Dette emne har 8 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 2 måneder siden af jakob1234. This post has been viewed 390 times
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

jakob1234
    Deltager
      • Nova

Hej alle!

Jeg har endeligt fået taget mig sammen til at lave en webside med shop.

Tag et kig derinde hvis i har lyst – jeg vil blive meget glad hvis i vil “like” min FB side også 🙂

https://www.facebook.com/Clearskyastro/

https://www.clearskyastro.com/

jens.jacobsen
      Deltager
        • Neutron star

Flot butik, Jakob!

Ser dælme godt ud!

jonas.c
        Deltager
          • Super Giant

Hej Jakob,

Jag började fylla i ett konto på din butik men blev misstänksam när du ville att jag skulle fylla i många uppgifter och sedan bekräfta ett antal detaljer. Därför trodde jag du var “fejk”. Ledsen för det men jag tror det skulle vara bättre för din verksamhet om du frågar efter uppgifter vid beställning, inte innan.

Lycka till!

Jonas

jakob1234
          Deltager
            • Nova

Mange tak Jens!

Hej Jonas – det burde butikken da heller ikke gøre? Det er en 3rd party butik som producerer det for mig, men det burde den da bestemt ikke gøre…

Jeg kigger lige på det.

Edit: Jeg er i tvivl om hvad du mener med oplysninger – Det er jo først når du skal bekræfte din ordre at du skal afgive betalings oplysninger?

jonas.c
            Deltager
              • Super Giant

Hej igen Jakob,

Jag är av den uppfattningen att jag först vill titta runt och se om det är något som intresserar mig och om det är så – oc jag vill göra en beställning, först då registrerar jag mig.
              Jag kunde inte se vad du säljer innan du ville ha mina uppgifter.

Detta är något du måste ändra på. Man måste ha möjligheten att titta på vad som säljs – innan man registrerar sig som medlem. Inget konstigt, eller hur?

Allt sagt i all vänlighet!

Hälsar

Jonas

lindhard
              Deltager
                • Super Nova

Jeg var lige en tur inde i shoppen, og jeg kunne se billeder og covers mv uden problemer uden at indtaste noget.

mvh
                Lars

jakob1234
                Deltager
                  • Nova

@ Lars – Det er præcis det jeg mener, det burde bare spille 100% Jeg har været inde og kigge det igennem, jeg kan ikke finde nogen fejl.

@Jonas – Du burde ikke skulle afgive nogen form for oplysninger – bare tryk på et billede i merchandise eller printshop, og så vælge produkt. Først når du har valgt produkt og lagt det i kurven, bliver du bedt om at intaste add. navn osv. For til sidst at bekræfte din ordre.

Der er intet lyssky i dette – og det skulle meget gerne virke 😉

Edit: Er det fordi du vælger facebook linket, og ikke er på facebook? Så kan det måske være derfor

Min butik ligger på http://clearskyastro.com

Og det skulle meget gerne bare spille 🙂

nive
                  Deltager
                    • Super Nova

Hej Jakob  .  Flot ny web shop

jakob1234
                    Deltager
                      • Nova

Mange tak Nive 😀

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
                    • Emnet 'Min nye butik' er lukket for nye svar.