› Fora › SEKTIONER I ASTRONOMISK SELSKAB › Meteorsektionen › meteorit find
- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 7 år, 6 måneder siden af josva1. This post has been viewed 552 times
-
ForfatterIndlæg
-
28. august 2016 kl. 23:36 #150307
josva1- Asteroid
hej igen jeg fik ingen svar på om der kan være ligesom en hat af slagger over meteoritten eller som jeg har set flere steder teglsten min teori er vi har sand/ler jord så varmen fra meteoritten brænder sten som med jord det er ligeså hård som beton, beton har jeg også stødt på som en stor flise den sidste jeg gravede op har jeg et billed vi siger det er billed 1. der var den her måske meteorit med en rød prik jeg troede det var maling fra et af grave redskaberne men ingen er røde og da jeg får den op skyller jeg den med det samme først der ser jeg den røde prik hvad kan det være det er helt sikker den kommer ovenfra, billed 2,3,4,5,6,7,8. derefter et billed af en sten der lå mellem og de små sten sidder fast, Jesper det med plan skiven kan ikke rigtig passe her jeg har knækket rødder som er brændt de er kommet ovenfra det er helt sikker min kone og jeg så et kæmpe lys der kom lige i mod os hvid med blå og rød i enden jeg synes det var fedt det var før jeg begyndte interessen for sten, så et spørgsmål er alle sten der kommer ovenfra meteoritter jeg troede til at starte med de skulle være sorte med grå indvendig men der er mange forskellige kan jeg så på de amerikanske net sider, et sidste spørgsmål kender i til at der er små orme i sten der er levende og svømmer rundt i stenen hvis den er frisk fra himlen der troede jeg godt nok nu rbler det men min børn så det også senere så min kone det. nu eks kone i tirsdags sagde hun jeg vil skilles så jeg er meget ked af hun sagde det ikke havde noget at gøre med alle hullerne og sten overalt men det var nok dråben da jeg fik gravemaskinen jeg har fået gaven at kan healing så jeg kan mærke i hænderne hvor de er under jorden jeg ved godt alt det her kan nemt være skrevet af en tosse men jeg er en meget klog mand der har en interesse for sten den er begyndt at forsvinde efter i tirsdags er jeg begyndt at dække hullerne jeg ved ikke hvorfor det er mig der skal blive på gården som skal hedde magnetisk upload det er en stor grund med stråler overalt jeg er sikker på det er et sundt sted nok fra mig glæder mig til høre fra jer hvis i orker at læse alt der her med private problemer, jeg kan mærke det hjalp at skrive det jeg skal skilles fra fantastisk kone og to børn på 7 og 9 men alt er som det skal være, det er bare ikke altid man lige kan se grunden, det glæder jeg mig til for ligenu fatter jeg nada nå bare spring over familie bomben det ville jeg hvis jeg kunne men står lig midt på den BOOM!!!!!!!!!
-
ForfatterIndlæg
- Emnet 'meteorit find' er lukket for nye svar.