MEADE ETX125 GODE RÅD??

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TELESKOPER OG MONTERINGER MEADE ETX125 GODE RÅD??

• Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 128 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

siriussilver
      • Asteroid

Hej jeg er den glade nye ejer af et Meade etx125 teleskop og ville høre om tip og gode råd samt erfaringer, fra a-å så skriv endelig og håber at jeg og andre kan få glæde af det herinde 😀

jan.w.rasmussen
        • Planet

Hej

Jeg er også meget intresseret i at høre om dette, da jeg tænker på at købe et sådant, Tongue

Jan w Rasmussen2009-06-09 21:43:06

siriussilver
          • Asteroid

Jeg har lige modtaget min igår og fik minde første oplevelser med etx125 igår aftes… heldigvis inden det dårlige vejr… jeg ved da lidt om teleskopet så spørg bare løs og jeg ska forsøge 🙂 Men det er godt nok et dejligt instrument 😀

Bjørn Sandåker
          Deltager
            • Neutron star

Til lykke med ditt nye teleskop, Kristian! Og velkommen til forumet, både du og Jan! Smile

Fortell gjerne om dine erfaringer med teleskopet, om det er lett å bruke for nybegynnere, o.l. Selv har jeg et annet Meade-teleskop, men er også nybegynner. Jeg holder på å lære meg hvordan teleskopet virker, slik at det blir mulig å gjøre det i mørket. En ting er å lese manualen og prøve seg frem i dagslys, men en annen ting er å skulle sette opp tingene når det er mørkt!

Mvh,
            Bjørn

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'MEADE ETX125 GODE RÅD??' er lukket for nye svar.