maxim dl pro 5.03 og qcam6

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR maxim dl pro 5.03 og qcam6

• Dette emne har 4 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 2 måneder siden af mstauning. This post has been viewed 331 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

joergen.k
    Deltager
      • Nova

hej alle og god jul

Er der nogen der ved om man kan bruge qcam 6 og maxim dl pro sammen.

Kameraet står ikke på listen over kameraer ??

Clown

jesper
      Deltager
        • Neutron star

Du har sikkert fået en plugin til Maxim sammen med kameraet. Ellers kan du downloade driverpakken inklusive Maxim plugin her: http://www.astroqcam.dk/Releases/Qcam6.zipJesper2008-12-22 19:37:26

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Når vi snakker Version 5 er der en masse at tage hensyn til, DSLR udgaven kan man ikke tilføje extra kameraer til.. Men godt guidere. Basic kan der slet ikke tilføjes noget til.

Pro kan man tilføje alt til.

Men netop Qcam og QHCY er der noget bvøvl med, ifølge MaxIm grouppen er der vist ikke nogle der kan få pluginet til at virke i V5. Selv har jeg ikke prøvet Qcam i V5 endnu, men det skal jeg nok også komme tilbage. Men hvis ellers pluginet er V5 kombatibelt, så skulle det virke.

motomandk
            • Main Sequence

Har netop testet det og sendt Jørgen en vejledning – bla.:

Det vigtige er at ændre stien under installationen fra Maxim V4 til V5 – og så virker det:

Den overvejende del af mine kunder anvender Maxim også ver. 5 – havde der været generelle problemer, burde jeg have hørt om det.
            Hvis dette er reklame, beklager jeg meget.

/Henrik (H)

motomanDK2008-12-22 21:49:55

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Henrik det er det ikke det er hjælp.

Jeg må også erkende at jeg ikke har hørt andet end at der er mange der har bvøvl med deres QHY5 i MaxIm 5. Men da de fleste af dem jeg har læst om bruger MaxIm DSLR 5.02 kan det jo være en del af forklaringen.

Godt at vide at det bare virker.

Henrik – Jeg har sendt dig en mail om to ting jeg skal bruge, men har ikke hørt noget. Vil du se om den er røjet i spam bakken.
            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'maxim dl pro 5.03 og qcam6' er lukket for nye svar.