Månen for første gang nogensinde

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Månen for første gang nogensinde

• Dette emne har 5 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 1 måned siden af jonatan. This post has been viewed 34 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

jonatan
      • Asteroid

min første måne optagelse

endelig skyfrit .. fik luftet min 90 mm refractor med afocal webcam.. er høj endnu 😀

astrojensen
      Deltager
        • Neutron star

Den tegner jo fint og skarpt og fokus er lige i øjet! Ser godt ud, det der.

Thomas, Bornholm

jonatan
          • Asteroid

Mange tak Thomas, er også selv godt tilfred. Kan forresten godt følge dig i at det er en stor oplevelse at opleve det direkte gennem okularet.

Her er et klip mere med 10 mm okular, autofocus står og hopper lidt men er stadig imponeret over hvad jeg kan fange af skarphed igennem en “lille” refraktor.. glæder mig til jeg får kollimeret min 8″ dobson 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=iymG4y5gBUs

jonatan
            • Asteroid

Hvordan får jeg link til at virke i hurtigt svar?

astrojensen
            Deltager
              • Neutron star

Der skal stå et URL foran og bagved linket, sådan her: link, så virker det.

Er det et link til et billede med en webadresse, som du gerne vil vise i posten, så erstatter du URL med IMG, så vises billedet i din post.

Thomas, BornholmAstrojensen2013-01-18 09:36:24

jonatan
                • Asteroid

Tak igen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Månen for første gang nogensinde' er lukket for nye svar.