Mails

• Dette emne har 6 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af jeppe. This post has been viewed 789 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

Jeg tror det ville være dejlige at den mail vi får når der indlæg, indeholder den nye test der skrevet. Kan være træls når der kommer en helt stak mails, som måske bare noget man kun lige vil skimme, og ikke gå ind på siden

thomas
        • Giant

Er det ikke osse lige i overkanten at man får en mail for hvert nyt indlæg?

Kan man ikke lave det sådan at man kun får éen mail, så ved man at nu er der nyt i tråden.

Når så man har besøgt tråden, så kan man få en ny mail hvis der sker mere.

rigo
        Deltager
          • Super Nova

Thomas, det er også det der sker. Jeg “forlanger” bare den nye tekst med i emailen man abonner på

jesper
          Deltager
            • Neutron star

Det kan allerede nu lade sig gøre at få tilsendt en mail når nogen svarer på en tråd man er med i. Se under profile.

Senere skulle der jo komme en forum forside med de 10 nyeste indlæg ligesom på Lyra og Astro. Det glæder jeg mig til for det er enormt forvirrende at finde ud af om der er sket noget nyt på forum som det er nu.

Jesper

Jesper2008-09-22 17:22:18

thomas
              • Giant

Jesper, vær opmærksom på “aktive emner”-knappen øverst til højre.

jeppe
              Deltager
                • Super Giant

RSS og Aktive emner er rigtig gode, men der kommer selvfølgelig også en oversigt over de nyeste indlæg, ligesom på Lyra. Det kommer i version 2.0 Smile

jeppe
                Deltager
                  • Super Giant

Det her er mest til Rigo: Nu modtager man også selve teksten i indlægget, når man får en email om nye indlæg i en kategori Thumbs%20Up

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'Mails' er lukket for nye svar.