Maglesø lørdag aften

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Maglesø lørdag aften

• Dette emne har 20 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 2 måneder siden af soeren. This post has been viewed 1523 times
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter

tommyf
    Deltager
      • Neutron star

Det var det også, men jeg prøvede MS tricket med at sætte PC i bagsædet og det hjalp meget mod vinden, men det beskyttede jo ikke mounten i vinden.

soeren
        • Main Sequence

Ja det blæste meget…

andreas
          • Super Giant

Ja turen derud overbeviste mig om at jeg skal ha’ mig nogle varmere støvler.

Jeg var pænt overrasket over de pæne billeder Heine kunne få med TS’en på trods af blæsten, at kunne lave eksponeringer på 10 min i den blæst er jeg imponeret over. Jeg glæder mig til at se dem efter de har været gennem photoshop.

Næste gang håber jeg at kunne få pakket mit eget udstyr ned så jeg også kan fange noget, Evt, saturn som vi kunne ha’ fanget ved 3 tiden, da den stod under Leo, ja for den skyld også før.

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Hvad med dine foto søren, har du set på dem i dag?

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Takker for igår drenge, det var virkelig hyggeligt. Jeg har ikke kikket på mine data endnu, men ja det gav da store stjerner også selv om jeg stod lidt i læ. Men man kunne komme ud og lege, og det slår altså alt.

Det var jo også ganske hyggeligt at bare kikke lidt, vi prøvede flammetågen, og tror jeg kunne ane den.

soeren
                • Main Sequence

Ja lidt men vi har haft gæster hele dagen.. så det må vente lidt..

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
              • Emnet 'Maglesø lørdag aften' er lukket for nye svar.