Magasin anbefaling…

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Magasin anbefaling…

• Dette emne har 6 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 10 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 68 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

cjden
    Deltager
      • Planet

Hvis du skulle anbefale et godt månedsblad at abonnere på – som både en grøn og mere garvet amatør kan have glæde af, hvad kan du anbefale?

Jeg tænker på blade som:

– Sky & Telescope

– Sky at night

– osv…

Meade LS6 ACF
      Astro 2" Diagonal / Meade monitor / Stella Wi Fi
      Baader Hyperion range of 1.25” eyepiece’s
      Meade XWA 5000 range of 2” eyepiece’s
      and some other stuff to complicate things

holm
      Deltager
        • Super Giant

Jeg har abonneret på S&T i ca. 2 år nu og synes det som så er et fint magasin, men jeg synes godt de måtte gøre lidt mere i test og trick for os som kun er glade amatører..

Jeg har enkelte gange købt Sky at Night og dér er de nok lidt bedre…bare min vurdering…som glad amatør

outlook
        Deltager
          • Super Nova

Kan man tysk er Interstellarum et godt bud, der fokuserer på det væsentlige og ikke reklamer…

Men jeg kan ikke linke til dem. Siden er hacket kan jeg se. Sgú da mærkeligt.

Hilsen Leif,
          “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

2mas
          Deltager
            • Nova

Jeg har abonneret på Astronomy magasin i snart 1 år nu og det er jeg delvis glad for. De har nogle rigtig gode artikler man kan fordye sig i, dog ikke så mange udstyrs anmeldelser.

Anonym
              • Nova

BBC’s Sky at Night kan varmt anbefales !

CD med hver utgave og de tester også forskjellig utstyr !

mejer
              Deltager
                • Super Nova

Jeg har abonneret på det Norske blad “ASTRONOMI” i 2 år nu, og er ganske godt tilfreds. De tester også nyt udstyr.

Og Norsk er jo rimelig let at læse. Det er bare Dansk med lidt stavefejl.Embarrassed Sorry Arne Martin

Bjørn Sandåker
                Deltager
                  • Neutron star

LOL Ja, vi nordmænd er sprogforvirrede efter at først have været i union med Danmark, og så Sverige… Ikke rart vi har mange stavefejl! Ouch I tillæg har vi altså Nynorsk at slite med i skolen … Dead Så I skal være glade for at I har jeres sprog nogenlunde intakt!

… men du har ret i at “Astronomi”-bladet er flot, Rene. Jeg er også abonnent.

Bjørn T. Jønsson2010-05-02 01:13:26

Mvh,
                  Bjørn

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'Magasin anbefaling…' er lukket for nye svar.