M57 Konkurrence som i gammel dag

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER M57 Konkurrence som i gammel dag

• Dette emne har 119 svar og 26 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 3 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 3444 times
Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 120 i alt)
  • Forfatter

mejer
    Deltager
      • Super Nova

TommyF wrote: Det har ski også været slemt i efteråret,,,

Det passer ikke Tommy, det har været et lorte efterår. Ved godt sproget kunne være bedre, men det er d a herre dårligt.

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

LOL Wink Mejer

Syntes reglerne er gode nok, de har været 3-4 der har været så heldige at få skudt M57 og Rigo har udskudt en gang, det må være det, så er det i mine øjne at vælge mellem dem der er indkommet nu…

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Det var det begrepet “indkommet” da … jeg er ikke sikker på at alle har samme definition på det, når man læser hvad Rigo skriver i dag:

http://www.rigorigo.dk wrote: Der er kun kommet fotos fra Erik.

Mvh,
          Bjørn

Finn
          Deltager
            • Neutron star

Lige et sidespring, hvor er trolden Bjørn, og har du fået ny bil????

nive
            Deltager
              • Super Nova

http://www.rigorigo.dk wrote: Hej

Der er kun kommet fotos fra Erik.

Erik kan du ikke poste dine flotte fotos

jeg heller ikke kunne få mit grej til at spille endnu

Er det fordi du ikke kan finde det LOL (grejet )

nive2009-12-08 18:23:30

Bjørn Sandåker
              Deltager
                • Neutron star

Finn wrote: Lige et sidespring, hvor er trolden Bjørn, og har du fået ny bil????

Det var en der mente at et trold ikke var passende avatar for mig, så troldet hviler her: http://photos.softace.com/v/bjorn/misc/ira.jpg.html LOL
                Og nej, den bilen er noget der står på ønskelisten … måske til neste år!

Izusu D-Max, sort

Mvh,
                Bjørn

rigo
                Deltager
                  • Super Nova

For fanden Bjørn, Co2 bil ??? haha

rigo
                  Deltager
                    • Super Nova

Hey! der kommet et foto mere

Jeg laver en afsteming i en anden tråd snart!!!

rigo
                    Deltager
                      • Super Nova

Bjørn T. Jønsson wrote: Nu er ikke jeg med i denne konkurrancen, men tillater mig at komme med et par betragtninger allikevel.

I en slik konkurrance er det alltid nogle regler som må følges til mindste punkt hvis man deltager, for at gøre det retferdigt og likt for alle. I denne tråden er det tydeligt at reglene ikke er forstået af alle deltagere. Det er synd hvis det skulle gå utover resultatet av konkurrancen.

Jeg har arrangeret konkurrancer på internet selv nogle gange, og alltid er der nogen som til slut bliver diskvalifiseret fra at være med, fordi de ikke fulgte reglene. Det er synd at gøre slikt, men i retferdighedens navn overfor de andre deltagere må det nogle gange gøres. Men det fører da alltid til sinte folk som mener de har blivet uretferdig behandlet. Mange gange kan man let se at forståelsen for retferdighed er lige svak som forståelsen for regler i sin almindelighed …

Så mit tips er: gør reglene tydelige i første melding i enhver konkurrance, gerne med rød skrift i fede typer.

Der sku da skrevet så tydlige det kan være hvordan regler er m.m. Ok ikke i RØDT LOL men STORT SORT LOL

Bjørn Sandåker
                      Deltager
                        • Neutron star

http://www.rigorigo.dk wrote: For fanden Bjørn, Co2 bil ??? haha

Tja … den bruger faktisk mindre drivstof end den bilen jeg har i dag, og efter at jeg har installeret en hydrogengenerator i motorrummet vil den bruge enda mindre drivstof. Men grunden til at jeg vil ha en slik bil er at der jeg bor er det meget snø og ikke alltid brøytede vejer, plus at det er brat, så det er vanskeligt at komme frem med en “vanlig” bil. Smile

Bjørn T. Jønsson2009-12-08 19:06:09

Mvh,
                        Bjørn

rigo
                        Deltager
                          • Super Nova

Bjørn T. Jønsson wrote: Tja … den bruger faktisk mindre drivstof end den bilen jeg har i dag, og efter at jeg har installeret en hydrogengenerator i motorrummet vil den bruge en mindre drivstof. Men grunden til at jeg vil ha en slik bil er at der jeg bor er det meget sne og ikke altid brøyte de vejer, plus at det er brat, så det er vanskeligt at komme frem med en “vanlig” bil. Smile

jaja undskylinger har vi nok af, hvad med et par ski Big%20smile http://www.rigorigo.dk2009-12-08 19:21:59

Bjørn Sandåker
                          Deltager
                            • Neutron star

He-he. LOL

Mvh,
                            Bjørn

mr.mox
                              • Nova

Er jeg den eneste der forestiller mig et mobil-observatorium på ladet? Ville se cool ud med en kuppel *G*

rigo
                              Deltager
                                • Super Nova

nive wrote:

Hej

Der er kun kommet fotos fra Erik.

Erik kan du ikke poste dine flotte fotos

jeg heller ikke kunne få mit grej til at spille endnu

Er det fordi du ikke kan finde det LOL (grejet )

EmbarrassedLOL ja, har ikke fundet det enu, men har dog ikke brugt så meget tid på det

Bjørn Sandåker
                                Deltager
                                  • Neutron star

Mr. Mox wrote: Er jeg den eneste der forestiller mig et mobil-observatorium på ladet? Ville se cool ud med en kuppel *G*

Jooo, men da blev WAF-faktoren heller dårlig (eller SAF i mit tilfælle). Jeg tror hun hadde sat foten ned! Wink

Mvh,
                                  Bjørn

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 120 i alt)
                                • Emnet 'M57 Konkurrence som i gammel dag' er lukket for nye svar.