M42 Fra MAF

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER M42 Fra MAF

• Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 5 måneder siden af michael. This post has been viewed 95 timesbertelsen. This post has been viewed 95 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

michael.bertelsen
    Deltager
      • Nova

Her er lidt mere fra MAF.

Dagen var ved, at gry, og jeg måtte liige ha´et par bill af M42 som lå til skue. det blev til 4 expo a´3min ASTRO 102ED/Canon 40D ISO 400 Jeg tror hvist, at jeg har hevet den det den kan trække, uden, at “revne”Wink

Mvh

Michael

Michael Bertelsen2009-09-22 21:25:07

steffan
        • Giant

Hej Michael,

Der er god dynamik i tågen syntes jeg. reflektionerne omkring de klare stjerner, er det dug?

Steffan

michael.bertelsen
        Deltager
          • Nova

Ja, det er dug…og jeg kunne ikke få det væk – det var på indersiden af linsen.Unhappy

Finn
          Deltager
            • Neutron star

Fint Michael, kan godt lide det der wied felde. De fleste billeder er jo næroptagelser af den . Men jeg er ved at blive lidt bidt af de der der Weidfeld, efter jeg fik fat i dit gamle Scobe. Skal igang med dit gamle 80mm og 0,8 reduser samt et Qcam 8, så må vi se, den står jo ret lavt endnu. Men godt gået Thumbs%20Up

michael.bertelsen
            Deltager
              • Nova

Tak skal du ha´Finn.

Det bliver spændende, at se når du får gang i den konstellation – det glæder jeg mig til.Smile

Mvh

Michael

Michael Bertelsen2009-09-23 06:28:09

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'M42 Fra MAF' er lukket for nye svar.