M37

• Dette emne har 6 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af rigo. This post has been viewed 128 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova
      En quick en her fra i aften, M37, ikke noget særlige, skulle kun teste det hvor længe RGB og LUM er nødvendig for stjene farver

http://www.rigorigo.dk2009-03-24 23:16:36

Finn
      Deltager
        • Neutron star

Dejlige runde former, du der har fundet på stjernerne. Approve Kan det næsten blive bedre, samtidig med de unge og gamle stjerner?? Geek Fint billed, dem mangler vi nogle flere af.

noodles
          • Super Giant

Hej Rigo

Fint billede. Hvad kom du frem til ang. RGB og LUM?

Mvh Simon

nive
          Deltager
            • Super Nova

Hej Rigo

Til det ikke er noget særligt, er det godt Thumbs%20Up. Guiding perfekt ..

De stjernehobe er nu flotte

rigo
            Deltager
              • Super Nova

takker (har også en M36, kommer lidt sener)

Jeg kom frem til at RGB næsten ikke skal have noget. 200sek subs er nok, og bare sølle 3 af hver (har før kørt 500-600sek.). Og lum kan man så bare tag rigtig mange af hvis tiden er til det.

mstauning
              Deltager
                • Black Hole

Den er bare bare flot, du har jo vildt mange svage med.

rigo
                Deltager
                  • Super Nova

MS 🙂

Nå ja det er 45min i alt på den… Det jeg så vil prøve er at tag min 10″ newton og gør det samme, men den er stadige på operationsbordet, er ved at lave en aluplade der dækker det mega oginale SW hul, til et noget minder, så den nye fokuser kan sidde rigtig godt, og denne aluplade skal så bukkes op i den ene side, så motorfokus også kan sidde på den. Det eneste jeg mangler er Q henriks motor, så har jeg det hele, den er bestilt…

http://www.rigorigo.dk2009-03-25 19:47:54

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'M37' er lukket for nye svar.