Lidt sol fra idag

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Lidt sol fra idag

• Dette emne har 5 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 8 måneder siden af outlook. This post has been viewed 104 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

mogens
    Deltager
      • Super Nova

Der var ikke den store aktivitet på solen da jeg var ude midt på dagen-Her er det mest aktive område, stacket i Registax 5 med Matrix mulitipoint.

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Rigtigt flot, fine detajler.

mogens
        Deltager
          • Super Nova

Hej Michael

Tak for det.-Uden registax – ingen detaljer. men det er svært at få hele billedet i fokusCool

outlook
          Deltager
            • Super Nova

Flot billede alligevel, Mogens.

Jeg var lige ude ved 16 30 tiden med PST’en og jeg kunne da se 2 aktive zoner på overfladen. Et kig på BASS2000 solobservatoriets H-alfa billede fra kl. 16 27 bekræfter dette.

Hilsen Leif,
            “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

mogens
            Deltager
              • Super Nova

Hej Outlook

Tak for det.-Ja et par stykker var der, kan jeg se, men ellers en stille dag på solen.

outlook
              Deltager
                • Super Nova

Der er osse lidt stille hvad angår prom’ser denne morgen, men der er en fin aktiv region som kunne være værd at fotografere.

outlook2009-06-22 19:23:09

Hilsen Leif,
                “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Lidt sol fra idag' er lukket for nye svar.