LEVERING SERVICE

Fora ASTRO-FORUM ASTRONOMIENS BETINGELSER LEVERING SERVICE

• Dette emne har 152 svar og 45 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 7 måneder siden af mortenb. This post has been viewed 5422 times
Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 153 i alt)
  • Forfatter

joergen.k
    Deltager
      • Nova

bestillt d.23-07-2009 hos track the stars

Powermates 2″x4″

bestillings vare 3 uger

Modtaget d.11-08-2009

kvalitet i top

StarStarStarStarStar

joergen.k
      Deltager
        • Nova

bestillt d.14-08-2009 hos track the stars

t-rings adapter til powermates 2″x4″

lagervare

modtaget d 16-08-2009

kvalitet i top

StarStarStarStarStar

jan.w.rasmussen
          • Planet
          Første indkøb i Danmark

1) 12-11- 2009, Mail til Lyra med bestilling. Fik med det samme ordre bekræftigelse

2) 2 stk okularer

3) lagervare. forventet levering 2-3 dage

4) ankom efter 5 dage. heraf 2 dage i week-end

5) Pakken havde fået skrammer, takket være Post Danmark, indhold 100% i orden

6) ja, Efter en opringning til Henrik, ang. fejl på prisen, som han straks rettede

Super service, Thumbs%20Up

StarStarStarStarStar

astrojensen
          Deltager
            • Neutron star

Diverse adaptere fra Baader Planetarium’s T2 system. Tillader mig at bruge Zeissudstyr på min vixen kikkert og 2″ okularer på Zeiss okularrevolver.

1) 21-11-09. Bestiller varerne hos Baader. Robotemails sendes frem og tilbage. Bl.a. tilmelding til Paypal og betaling. Fungerer smertefrit.

2) Varerne er fem stk. adapterringe og lign.

3) Varerne er lagervare, med forbehold for udsolgte varer. 23-11-09: Robotmail: Varerne er overgivet til UPS. Forventet ankomst 26-11-09.

4) Varerne ankommer 26-11-09 kl 13.25

5) Der er ikke en ridse i pakken. Lidt spinkel emballage, men alt 100% iorden og passer perfekt.

6) Har aldrig handlet hos Baader før, men er begejstret for den ekstremt hurtige og fejlfri levering. Her skal jeg handle mere.

Vejret den 26-11-09: Møgvejr! Adapterne er åbenbart helt iorden.

Thomas, Bornholm

joergen.k
            Deltager
              • Nova

Bestilt hos kamerahuset d.25-11-2009

Et stk. Canon EOS 7D

pakken modtaget d.27-11-2009

pakken hel “trods post danmark”varen indeni helt perfekt

StarStarStarStarStar

mejer
              Deltager
                • Super Nova

Hej alle.

1) bestilt 28/11 2009, Baader Planetarium

2) Neutral Density MC filter ND 1,8 (Månefilter).

3) Ingen lovet leveringstid

4) Varen kom den 03/12 2009

5) Varen var tip top i orden, ambelagen ikke brudt, masser af ekstra brochure med leveret.

6) Service i top.

Ikke sidste gang jeg handler der.

sten
                  • Giant

Hei, Alle

Min bestilling sendt fra Lyra 30.11-09

I dag den 10.12-09 ligger pakkene hos tollvesenet i Oslo på fjerde virkedag. Grunnen er at “Nordens største leverandør av teleskoper og tilbehør” ikke klarer å fylle ut en tolldeklarasjon!!!! Slik at tollerne kan bli fortalt hva som er i pakken.

Jeg påpekte dette for Lyra før di sendte pakkene, men jeg er kansje storforlangende når jeg tror at Lyra skal klare en slik oppgave i tillegg til å motta mine penger.

Dette er min historie så langt under temaet ” Levering og Service”

Mvh Sten

mstauning
                  Deltager
                    • Black Hole

Så lige en fra mig:

Bestilte special adaptor den 29/11 hos http://www.observatory.org/ i USA.

Posten prøvede at aflevere den, hos mig 8/12.

Hentede den på posthuset igår, og den passer selv om det var med gevind han ikke havde udstyr til at lave. Pakket ind som var det glas.

Hurtigt og fin service.

sten
                      • Giant

Det er godt å lese slike historier. Bare di som kunne ha litt ekstra nytte av en slik historie kunne lese den også.

Mvh Sten

sten
                        • Giant

JEG ER SÅ DRITTLEI LYRA

31. OKT. jEG BESTILLER KABEL RS 232 FORVENTES INNEN EN UKE.

9 NOV. JEG SPØR HVOR LANG TID DET TAR FØR JEG KAN FÅ EN WO 80MM II ED. FÅR TIL SVAR AT DET KAN JEG NOK FÅ INNEN EN UKE. jEG BLIR OGSÅ ANBEFALET ET AL-CCD5 GUIDKAMERA. sAMME DAG BESTILLER JEG DETTE.

17 NOV. jEG MAILER H….. OG SPØR OM HAN HAR RASKET SAMMEN NOEN VARER TIL MEG?

jEG FÅR TIL SVAR AT DET ER SNART KLART. DET MANGLER BARE EN LITEN DETALJ? OK

MIN BESTILLING ER: WO 80MM II ED, 2″ DIELEKTRISK DIAGONAL, KAMERA ADAPTER, PARALELLSKINNE, RS 232 KABEL, O-III FILTER, AL-CCD KAMERA.

PR.DAGS DATO HAR JEG MOTTATT EN EQUINOX, T2- RING, FLATTENER.

NÅR JEG MAILER OG SPØR OG JEG ER HELDIG Å FÅ SVAR SÅ ER DET ENTEN SYKDOM ELLER UNGER, ELLER ANDRE SOM IKKE HAR INNFRIDD ET ELLER ANNET.

JEG SKJØNNER IKKE AT NOEN KAN DRIVE BUTIKK PÅ DEN MÅTENDead

LYRA ER EN DANSK SKANDALE

sten2009-12-18 15:20:43

munkholm
                        Deltager
                          • Neutron star

Bestilt hos Astro A/S d.12.12 DigiFire 7 samt 2 varmebånd

fik dagen efter besked på at DigeFire 7 først var til levering i uge2

og at jeg kunne låne en anden model så længe, har i dag d.17.12 modtaget

min bestilling i gennem gls alt i fineste orden.

Tak til Astro for god service

bent

Takahashi FSQ-85ED APO GSO RC 10" SBig 8300M SW NEQ6 pro

sten
                            • Giant

Fint at du får god service hos Astro, Bent.

Som nybegynner for fire mnd siden så handlet jeg mitt første astroutstyr hos Lyra. Det viste seg etterhvert at jeg ikke hadde fått med en forlenger så jeg kunne bruke teleskopet. Jeg fikk ikke noen i Lyra med på dette før jeg kontaktet TS i tyskland. Da innrømmet di at jeg jo skulle ha med en forlenger og som kompensasjon for denne dumheten så skulle han være snill med meg når jeg handlet senere.

Dum som jeg er da så trodde jeg på dette og nå har jeg fått KOMPENSASJON FRA LYRA!!

Kompensasjonen går ut på at jeg må vente i seks uker på noe som jeg var lovt for fem uker siden.

Fy fa….. Lyra og. Tusen takk for deres generøsitetClap

Mvh Sten

sten2009-12-17 22:15:40

sten
                              • Giant

Jeg får jo ikke drevet med astronomi uten viktige deler til utstyret jeg har kjøpt hos Lyra. Så får jeg heller bruke ressursene på og advare alle di som spør om råd angående forhandlere.

Jeg er aktiv på flere forum så jeg skal få sagt til mange hvor inkompetente Lyra og di som lyra er. Useriøse mennesker som gir bare blanke fa…. i kunder som legger igjen tusevis av kroner.

Danmarks store skamplett innenfor Hobbyastronomi er Lyra og Lyras ledelse. Hvis det er noen som har ansvar i det hele tatt.

Jeg vet at Lyra er glad for å bli kvitt meg og jeg hjelper di på denne måten, men jeg som har lagt igjen tusenvis av kroner hadde forventet meg en service som hadde kommet litt lenger enn “tidlig middelalder”

Mvh Sten

dk01888
                              Deltager
                                • Planet

1) 14/12 2009 hos Opticstar UK
                                2) 150mm Skywatcher Maksutov Pro
                                3) Vare shippet 22/12
                                4) Modtaget 29/12, hvilket er ok julen taget i betragtning
                                5) Alt meget fint, first (day) light check så lovende ud, har ikke fået first light endnu
                                6) Fin service, hurtig svar på mail

Mvh, Lars
                                dk018882010-01-28 14:04:00

dk01888
                                Deltager
                                  • Planet

1) 27/11 2009 Dealextreme
                                  2) True Green Laser Pen 30mW
                                  3) Vare shippet 4/12, hang fast i Hong Kong havn i lang tid, kontakt til forhandler skubbe gang i sagen
                                  4) Modtaget 4/1 2010
                                  5) Alt ok, virker fint
                                  6) Ok

Mvh, Lars

dk018882010-01-28 14:07:56

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 153 i alt)
                                • Emnet 'LEVERING SERVICE' er lukket for nye svar.