› Fora › ASTRO-FORUM › ASTRONOMIENS BETINGELSER › LEVERING SERVICE
- Dette emne har 152 svar og 45 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 7 måneder siden af mortenb. This post has been viewed 5426 times
-
ForfatterIndlæg
-
5. marts 2009 kl. 15:39 #11857
holmDeltager- Super Giant
Det var værkstedshumor…
6. marts 2009 kl. 09:59 #11893
ac- Planet
Hej HolmManden har måske ferie som alle andre. Har du prøvet at sende lyra en mail?mvh AC6. marts 2009 kl. 10:25 #11896
holmDeltager- Super Giant
Der er styr på det..!
6. marts 2009 kl. 11:09 #11899
mortenbDeltager- Super Giant
Er det også værkstedshumor ?
7. marts 2009 kl. 00:05 #11946
ac- Planet
Hej Morten
Nej, det var venligt og oprigtigt ment over for alle – både for Lyra Henrik og Holm.
mvh AC12. marts 2009 kl. 14:41 #12485
mr.mox- Nova
Er der iøvrigt nogle af Jer som har snakket med Henrik fra Lyra de sidste par dage..? Jeg kan nemlig ikke få fat på ham….Ja, jeg snakkede med ham i forgårs for at bestille et par Hyperion Okularer som min kæreste har foræret mig i fødselsdagsgave og nogle adaptorstykker m.v…. Jeg tror han har travlt for jeg har ikke fået nogen ordrebekræftelse endnu, og han sluttede samtalen lidt mere brat end han plejer.17. marts 2009 kl. 22:34 #13029
palle.b.Deltager- Nova
Har Bestilt og modtaget:
1) 14/3 2009 Kl.: 23:00 Hos LYRA.2) Tilbehør.3) Lagervare. forventet leveringstid ikke oplyst.4) Varen Modtaget via Post 17/3 2009.5) Alt var OK6) varen og service levede mine forventninger.P&T skal roses for ikke at have sparket til parken 🙂17. marts 2009 kl. 23:19 #13035
nightskyDeltager- Neutron star
Slettet pga. fejl
Nightsky 2009-03-30 22:43:13 18. marts 2009 kl. 02:38 #13048
mortenbDeltager- Super Giant
1) 16/3, Astro A/S, Forespørgsel/ordre sidst på eftermiddagen. 17/3 besvaret om formiddagen med fyldig mail med alternativer. Endelig ordre afgivet 18/3 godt over middag.
2) Tilbehør, WO style sko til rødpunkssøger samt dobbelt trådkors okular. Desværre udgået for ønskede guideskop ringe.
3) Lagervarer, forsendelse lovet samme dag.
4) Modtaget 19/3 med morgenposten.5) Godt emballeret, alt i orden.6)MortenB 2009-03-19 12:54:03 18. marts 2009 kl. 07:52 #13054
dk01888Deltager- Planet
Hej lidt input herfra
1) 4/3 2009 kl. 07:40 hos Teleskop Services. Modtaget ordre bekræftigelse kl. 07:46 og besked om at varene var sendt kl. 13:11 samme dagt
2) Forksellige dimser bl. a. en 2″ diagonal, Voyager 2 kikkert, 2″ T-adapter m.m.
3) Ved modtagelse lå en ordre seddel der tydeligt viste at pakkens indhold var kontrolleret efter pakningen inden afsendelsen
4) Vare modtaget 6/3 med posten
5) Alt ok
6) Alt var som det skulle være, det skal dog siges at alle vare var på lager, det gør jo typisk tingene lidt nemmereMvh, Lars
18. marts 2009 kl. 09:02 #13055
mstauningDeltager- Black Hole
1) Den 10/3 bestiller online hos Telescope-Service.
2) Dimser.3) Ikke til at se, orginal pakning er med genluk.4) Den 12/3 prøver posten at aflevere den, for den 13/3 udleveret på postkontoret.5) Varene perfekte.6) Vare og service lever helt op til hvad man kan forvente af tysk service.MStauning 2009-03-18 08:37:09 18. marts 2009 kl. 09:36 #13060
mstauningDeltager- Black Hole
1) Den 14 Januar 2009, sendte en Mail til Lyra med en bestilling.
2) En wide Adaptor til min FS-60 skulle passe til Nikon.3) Aner det ikke er ikke kommet endnu.4) —-5) —-6) Sidst lovet at høre tilbage i sidste uge. Har dog undervejs modtaget en Wide adaptor til en Canon, ved ikke hvorfor jeg fik en til Canon – Modtaget for 14dage siden.18. marts 2009 kl. 10:32 #13061
motomandk- Main Sequence
En ganske kort kommentar…. (ja, jeg følger da med
)
Jeg kunne ikke drømme om at undlade at teste udstyret inden jeg sender det – checker kameraer for funktion og ydelse (f.eks. antal pixel-fejl, køling osv.), guidescoper for om fokuseren kører korrekt og om optikken er i orden osv.
Selvom det er ganske få defekter jeg har fundet i tidernes løb, synes jeg det er spild af både kundens og min tid, hvis jeg leverer noget der ikke virker. F.eks. leverede jeg et varmebånd til Finn hvor lodningen var en vittighed (snød med min egen kvalitetskontrol) – havde jeg testet den (som jeg plejer) ville vi begge have sparet en tur til posthuset og penge til porto.Så er i advaret
/Henrik H
(astroQcam)
p.s. håber ikke dette er reklame – så må moderator fjerne posten.motomanDK 2009-03-18 13:52:35 18. marts 2009 kl. 10:38 #13062
mstauningDeltager- Black Hole
Ren oplysning Henrik Q.
15. april 2009 kl. 15:50 #15027
palle.b.Deltager- Nova
Har Bestilt og modtaget:
1) 26/3 2009 Hos LYRA.2) Tilbehør.3) Lagervare. forventet levering: 28/3 20094) Varen Modtaget via Post 14/4 2009. Der var tale om at den første pakke forsvandt i posten ! LYRA sendte en ekstra5) Alt var OK6) varen og service levede mine forventninger.Håber at den tumpe der er “kommet til” at gafle første pakke ikke anerhvordan man bruger en optiske filtre -
ForfatterIndlæg
- Emnet 'LEVERING SERVICE' er lukket for nye svar.