LEVERING SERVICE

Fora ASTRO-FORUM ASTRONOMIENS BETINGELSER LEVERING SERVICE

  • Dette emne har 152 svar og 45 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 7 måneder siden af mortenb. This post has been viewed 5426 times
Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 153 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #11857

    holm
    Deltager
      • Super Giant

      Det var værkstedshumor…Thumbs%20UpThumbs%20Up

      #11893

      ac
        • Planet
        Hej Holm

        Manden har måske ferie som alle andre. Har du prøvet at sende lyra en mail?

        mvh AC
        #11896

        holm
        Deltager
          • Super Giant

          Der er styr på det..!

          #11899

          mortenb
          Deltager
            • Super Giant

            Er det også værkstedshumor ?

            #11946

            ac
              • Planet

              Hej Morten

              Nej, det var venligt og oprigtigt ment over for alle – både for Lyra Henrik og Holm.

              mvh AC
              #12485

              mr.mox
                • Nova

                Er der iøvrigt nogle af Jer som har snakket med Henrik fra Lyra de sidste par dage..? Jeg kan nemlig ikke få fat på ham….Disapprove

                Ja, jeg snakkede med ham i forgårs for at bestille et par Hyperion Okularer som min kæreste har foræret mig i fødselsdagsgave og nogle adaptorstykker m.v…. Jeg tror han har travlt for jeg har ikke fået nogen ordrebekræftelse endnu, og han sluttede samtalen lidt mere brat end han plejer.
                #13029

                palle.b.
                Deltager
                  • Nova

                  Har Bestilt og modtaget:

                  1) 14/3 2009 Kl.: 23:00 Hos LYRA.

                  2) Tilbehør.

                  3) Lagervare. forventet leveringstid ikke oplyst.

                  4) Varen Modtaget via Post 17/3 2009.

                  5) Alt var OK

                  6) varen og service levede mine forventninger.

                  P&T skal roses for ikke at have sparket til parken 🙂
                  #13035

                  nightsky
                  Deltager
                    • Neutron star

                    Slettet pga. fejl
                    Nightsky2009-03-30 22:43:13

                    #13048

                    mortenb
                    Deltager
                      • Super Giant

                      1) 16/3, Astro A/S, Forespørgsel/ordre sidst på eftermiddagen. 17/3 besvaret om formiddagen med fyldig mail med alternativer. Endelig ordre afgivet 18/3 godt over middag.

                      2) Tilbehør, WO style sko til rødpunkssøger samt dobbelt trådkors okular. Desværre udgået for ønskede guideskop ringe.

                      3) Lagervarer, forsendelse lovet samme dag.

                      4) Modtaget 19/3 med morgenposten.

                      5) Godt emballeret, alt i orden.

                      6) Clap

                      MortenB2009-03-19 12:54:03

                      #13054

                      dk01888
                      Deltager
                        • Planet

                        Hej lidt input herfra

                        1) 4/3 2009 kl. 07:40 hos Teleskop Services. Modtaget ordre bekræftigelse kl. 07:46 og besked om at varene var sendt kl. 13:11 samme dagt
                        2) Forksellige dimser bl. a. en 2″ diagonal, Voyager 2 kikkert, 2″ T-adapter m.m.
                        3) Ved modtagelse lå en ordre seddel der tydeligt viste at pakkens indhold var kontrolleret efter pakningen inden afsendelsen
                        4) Vare modtaget 6/3 med posten
                        5) Alt ok
                        6) Alt var som det skulle være, det skal dog siges at alle vare var på lager, det gør jo typisk tingene lidt nemmere

                        Mvh, Lars

                        #13055

                        mstauning
                        Deltager
                          • Black Hole

                          1) Den 10/3 bestiller online hos Telescope-Service.

                          2) Dimser.

                          3) Ikke til at se, orginal pakning er med genluk.

                          4) Den 12/3 prøver posten at aflevere den, for den 13/3 udleveret på postkontoret.

                          5) Varene perfekte.

                          6) Vare og service lever helt op til hvad man kan forvente af tysk service.

                          MStauning2009-03-18 08:37:09

                          #13060

                          mstauning
                          Deltager
                            • Black Hole

                            1) Den 14 Januar 2009, sendte en Mail til Lyra med en bestilling.

                            2) En wide Adaptor til min FS-60 skulle passe til Nikon.

                            3) Aner det ikke er ikke kommet endnu.

                            4) —-

                            5) —-

                            6) Sidst lovet at høre tilbage i sidste uge. Har dog undervejs modtaget en Wide adaptor til en Canon, ved ikke hvorfor jeg fik en til Canon – Modtaget for 14dage siden.
                            #13061

                            motomandk
                              • Main Sequence

                              En ganske kort kommentar…. (ja, jeg følger da med Smile)

                              Jeg kunne ikke drømme om at undlade at teste udstyret inden jeg sender det – checker kameraer for funktion og ydelse (f.eks. antal pixel-fejl, køling osv.), guidescoper for om fokuseren kører korrekt og om optikken er i orden osv.
                              Selvom det er ganske få defekter jeg har fundet i tidernes løb, synes jeg det er spild af både kundens og min tid, hvis jeg leverer noget der ikke virker. F.eks. leverede jeg et varmebånd til Finn hvor lodningen var en vittighed (snød med min egen kvalitetskontrol) – havde jeg testet den (som jeg plejer) ville vi begge have sparet en tur til posthuset og penge til porto.

                              Så er i advaret Wink

                              /Henrik H
                              (astroQcam)
                              p.s. håber ikke dette er reklame – så må moderator fjerne posten.

                              motomanDK2009-03-18 13:52:35

                              #13062

                              mstauning
                              Deltager
                                • Black Hole

                                Ren oplysning Henrik Q.

                                #15027

                                palle.b.
                                Deltager
                                  • Nova

                                  Har Bestilt og modtaget:

                                  1) 26/3 2009 Hos LYRA.

                                  2) Tilbehør.

                                  3) Lagervare. forventet levering: 28/3 2009

                                  4) Varen Modtaget via Post 14/4 2009. Der var tale om at den første pakke forsvandt i posten ! LYRA sendte en ekstra Smile

                                  5) Alt var OK

                                  6) varen og service levede mine forventninger.

                                  Håber at den tumpe der er “kommet til” at gafle første pakke ikke aner

                                  hvordan man bruger en optiske filtre Angry
                                Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 153 i alt)
                                • Emnet 'LEVERING SERVICE' er lukket for nye svar.