Led 600

• Dette emne har 9 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 9 måneder siden af clauskaf. This post has been viewed 115 times
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

kusken
      • Asteroid

Hej. Har nogen en ide om hvorfor motoren på timeakslen pludselig ikke køre mere, samtidig har jeg problemer med at komme i kontakt med håndhontrollen. kusken

clauskaf
      Deltager
        • Nova

Øh…Hvilket drev?

kusken
          • Asteroid

RÁ motoren, der er ingen problrmer på dec drevet, jeg har måske en ide om at jeg utilsigtet har gjort noget på håndhontrollen. Det er en ældre Meade monitering LXD 600 og håndhontrollen hedder LX 200. Kusken

kusken
            • Asteroid

Jeg kan ikke finde nogen form for sikringer inde ved motoren. Kusken

Rudi
            Deltager
              • Neutron star

Check strømforsyning.

/Rudi B. Rasmussen

kusken
                • Asteroid

Hvis du mener den strømforsyning der føder opstillingen, så er der ingen problemer her, der er jo strøm på opstillingen og i håndkontrollen, og motoren i dec. drevet kører jo fint, så det er ikke her problemet ligger, men der kan være gået en komponent af en eller anden slags, det er jeg desværre ikke selv i stand til at kontrollere. Kusken

xplode
                Deltager
                  • Nova

Problemer med strømforsyningen kan gjøre att det skjer merkelige ting som att noe fungerer og andre ting ikke fungerer.

Om mulig prøv en annen strømforsyning før du feilsøker videre.

kusken
                    • Asteroid

Strømforsyning m.m. Er kontrolleret og er OK , konstant 12,4 volt, der er ikke her problemet ligger. Kusken

kusken
                      • Asteroid

Har endnu ikke fundet en løsning, jeg må have fundet en person der har forstand på elektronik, og jeg tror nok jeg hvem jeg vil prøve at henvende mig til. Tak for rådene indtil videre. Kusken

clauskaf
                      Deltager
                        • Nova

Måske der er en løsning her: Meade spare parts

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
                      • Emnet 'Led 600' er lukket for nye svar.