Le Mans 2015

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Le Mans 2015

• Dette emne har 9 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 8 måneder siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 33 times
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Torben Taustrup
    Admin
      • Neutron star

Så er det i morgen at det går løs. Desværre er der en, som ikke kommer

med:

Magnussen crash

Til gengæld ser det lovende ud for Porsche 919 i LMP1-klassen.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

landbo
      Deltager
        • Nova

Torben Taustrup wrote: Så er det i morgen at det går løs. Desværre er der en, som ikke kommer

med:

Magnussen crash

Til gengæld ser det lovende ud for Porsche 919 i LMP1-klassen.

mvh

Torben

Ja det er da en skam med Jan Magnussen.

Har du noget kendskab til, hvilken kanal de to idioter til kommentatorer, kommenterer for ???

De er GODT NOK ::::::::::::::::::::: Landbo2015-06-12 09:22:10

Torben Taustrup
        Admin
          • Neutron star

Indslaget er fra Euro Sport – Live – se oppe i højre hjørne.

Jeg tror, at den ene har ret, når han siger, at noget gik galt

Magnussen siger, at det var en teknisk fejl – altså ikke en fejl 40.

Bilen får de ikke færdig. Så vidt jeg kan se, så var der en skade på

baglyset, og højre forlygte har det heller ikke godt.

Jeg er sikker på, at det heller ikke var det, som Magnussen havde for-

ventet – ærgerligt. Nu bliver det så spændene at se, om han vender

tilbage næste år.

mvhTorben Taustrup2015-06-12 12:33:35

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

lindhard
          Deltager
            • Super Nova

Miseren skyldes måske, at vor ven KM alligevel ikke er verdens ottende vidunder, men bare en middelmådig racerkører, som tror at han kan det hele.

Han blev nr. 3 eller deromkring i sit første løb, siden er det vist bare blevet til pladser nede i rækken, og det var vist kun danskerne, som undrede sig over, at han ikke fik F1-pladsen i den nye sæson.

Der skal mere til end bare at jokke sømmet i bund for at komme i verdenseliten.

Nå, det var bare et surt opstød. God fornøjelse med 24 timer foran kassen, dem der gider Lindhard2015-06-12 12:01:48

mvh
            Lars

Torben Taustrup
            Admin
              • Neutron star

Hej Lars

Jeg ser frem til at se Le Mans

Det var jo Jan M der kørte galt, ikke sønnen Kevin M, som kører formel 1.

Det er rigtigt, at sidstnævnte ikke har gjort det så godt på det sidste.

Farmand er stadig den, som har haft størst success.

mvh

Torben

landbo
              Deltager
                • Nova

Torben Taustrup wrote: Indslaget er fra Euro Sport – Live – se oppe i højre hjørne.

Jeg tror, at den ene har ret, når han siger, at noget gik galt

Magnussen siger, at det var en teknisk fejl – altså ikke en fejl 40.

Bilen får de ikke færdig. Så vidt jeg kan se, så var der en skade på

baglyset, og højre forlygte har det heller ikke godt.

Jeg er sikker på, at det heller ikke var det, som Magnussen havde for-

ventet – ærgerligt. Nu bliver det så spændene at se, om han vender

tilbage næste år.

mvh

Puha, det lagde jeg sgi ikke lige mærke til i farten. Kunne ligefrem mærke det ryk, det gav i bilen på min bagdel, da den begyndte og sige underlig.

Det kunne godt lyde til og være en teknisk fejl på gearkasse/bagtøj. Men det er en smule mere end blot lyset der tager skade når man laver sådan en “nødlanding” med den fart. Hele chassiset er garanteret mow skævt samtidig med hjulophængene i den side man rammer noget bliver smadret. Så gider jeg ikke kommentere på “pynteblikkets” tilstand.

Det er vist heller ikke mere de to klaphatte kan få ret i.

Jan plejer da og komme stærkt igen.

Torben Taustrup
                Admin
                  • Neutron star

Det kender jeg godt Leif Smile – engang imellem er jeg også uopmærksom, og giver mig ikke tid
                  nok til at få læst det hele.
                  Det lyder som om at motoren går ned i omdrejninger samtidigt med, at bilen fortsætter ligeud
                  mod barrieren.
                  I øvrigt vil rygtet vide, at han tidligere er kørt galt i netop den kurve.

mvh
                  Torben

Edit: Her er den i øvrigt på fransk :
                  https://www.youtube.com/watch?v=_h3um_MgLOE

Torben Taustrup2015-06-12 15:11:19

landbo
                  Deltager
                    • Nova

Torben Taustrup wrote:

Det kender jeg godt Leif Smile – engang imellem er jeg også uopmærksom, og giver mig ikke tidnok til at få læst det hele.Det lyder som om at motoren går ned i omdrejninger samtidigt med, at bilen fortsætter ligeudmod barrieren.I øvrigt vil rygtet vide, at han tidligere er kørt galt i netop den kurve.mvhTorbenEdit: Her er den i øvrigt på fransk :https://www.youtube.com/watch?v=_h3um_MgLOE

Det er nu de to engelsktalende klaphatte der gav mig ståhud.

Franskmændene irerteer mig ikke, da de kan sige alt det vrøvl de vil uden jeg forstår en dyt af det.

Så er manden jo ligefrem RET godt kendt lige på det sted.

God flimmertur. Godt jeg ikke kan se nogle af kanaler hvor det sendes. Landbo2015-06-12 21:23:23

lindhard
                    Deltager
                      • Super Nova

Torben Taustrup wrote: Hej Lars

Jeg ser frem til at se Le Mans

Det var jo Jan M der kørte galt, ikke sønnen Kevin M, som kører formel 1.

Det er rigtigt, at sidstnævnte ikke har gjort det så godt på det sidste.

Farmand er stadig den, som har haft størst success.

mvh

Torben

Ups, my bad.

Magnussen er Magnussen. jeg troede at farmand var pensioneret for længst.

Kevin kan selvfølgelig ikke gøre for, at far sover i timen.

mvh
                      Lars

Torben Taustrup
                      Admin
                        • Neutron star

Ja Lars, du havde jo selv skrevet, at det ikke interesserede dig – så fejltagelsen er forståelig –
                        og tilgivelig Thumbs%20Up

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
                      • Emnet 'Le Mans 2015' er lukket for nye svar.