@ Lars

• Dette emne har 6 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af Anonym. This post has been viewed 149 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

Lars, hade du et link eller en god beskrivelse hvordan man skulle kollimere sin newton, på den måde du siger er bedst Tongue Eller skulle du ikke lige lave en videoskole om det Wink du er jo så god til det med life TV Big%20smile Der ville sikkert være mange der ville bruge den video til noget / frem over…

http://www.rigorigo.dk2009-03-21 23:09:58

bjoern.andersen
        • Main Sequence

Må jeg tilslutte mig – det der med at få sin newton rigtigt kolimeret er s– ikke så let som diverse manualer rundt omkring lader vide.

Håber der er mange andere – lykkelige Newton brugere som måske syntes de har samme “problem”/behov for bedre instruktion.

Krydser fingerene for at der kommer noget virkeligt godt, ikkTongue

nightsky
        Deltager
          • Neutron star

Hejsa

Hvis det er mig du tænker på Rigo…..

Jeg er ved at lave en video der gerne skulle vise meget tydeligt hvorledes man kollimere en Newton med Barlow’ed Laser. Metoden er hurtigt og effektiv og slår en alm. laser kollimering fuldstædig til jorden.

Giv mig lige nogle dage mere…

rigo
          Deltager
            • Super Nova

Nice lars, ser frem til det 🙂

nive
            Deltager
              • Super Nova

Nightsky wrote: Hejsa

Hvis det er mig du tænker på Rigo…..

Jeg er ved at lave en video der gerne skulle vise meget tydeligt hvorledes man kollimere en Newton med Barlow’ed Laser. Metoden er hurtigt og effektiv og slår en alm. laser kollimering fuldstædig til jorden.

Giv mig lige nogle dage mere…

Hej Lars . Hvordan går det med den video Big%20smile

nightsky
              Deltager
                • Neutron star

Joooo det går da…Cry

Anonym
                  • Nova

Hei Lars !

Har akkurat montert min nye Newton og kom til å huske du skulle lage en video angående kollimering !

Så du aner vel hvor jeg vil hen sku jeg tro Wink hvordan går det med videoen ?

Mvh Arne Martin
                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet '@ Lars' er lukket for nye svar.