Hvis Bjørn hellere vil købe en, kunne jeg så ikke låne den lidt? Der er vel ingen straftold på forsendelser til Bornholm (men vil ikke udelukke det…) og så kunne vi få lidt tal på, hvor god himmelen er herover.
Kunne den så ikke gå på omgang hvis MS ikke lige står og skal bruge den,??? Så kunne man med GPS kordinater forskellige steder plotte ind på et kort,( måske )
At artiklen er på sider som normalt ikke forbindes med friluftsliv eller stjerner håber jeg vil give anledning til at andre mennesker end de allerede indviede, får øjnene op for stjernehimlens pragt og tager en tur ud til Avnø eller et af de andre steder og oplever den rigtige nattehimmel.
Det var da utroligt, jeg er faktisk nabo til et af de mørkeste stæder i danmark Bågø vest for Assens, men det vil jeg faktisk godt tro, for nogen gange er det så mørkt jeg ikke kan se fyret derovre på øen, især i denne tid
Finn wrote: Det var da utroligt, jeg er faktisk nabo til et af de mørkeste stæder i danmark Bågø vest for Assens, men det vil jeg faktisk godt tro, for nogen gange er det så mørkt jeg ikke kan se fyret derovre på øen, især i denne tid
thomas, jeg ved godt at der sikkert er mørkt mange steder på bornholm, men det er der godt nok også på stevns. Jeg har sommerhus dernede, og på gode aftner kan man næsten røre ved mælkevejen (lidt overdrevet), men jeg giver dig ret i, at den mørke klat virker lidt mærkværdigt placeret/mvh. gert
Ahem, nu har jeg været til starparty på Stevns og jeg må nok sige, jeg var temmelig skuffet, efter at være fodret med beretninger om, hvor fabelagtig mørkt, der var… Jeg har mørkere forhold i min baghave, når gadelyset er slukket efter midnat. I am not joking. Og tager jeg ind i Almindingen, de rigtige steder, så er der mørkere end i Kompedal, hvor MAF træffet afholdes.
Men efter sjællandske forhold er der sikkert mørkt på Stevns…