Kompedal Starparty 2016.

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Kompedal Starparty 2016.

• Dette emne har 141 svar og 31 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 5 måneder siden af Frank Larsen. This post has been viewed 4622 times
Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 142 i alt)
  • Forfatter

astrojensen
    Deltager
      • Neutron star

Ja og nej. Jeg kører altid bilen derned og sætter op dernede, men jeg sover oppe i huset.

Thomas, Bornholm

starparty
        • Planet

En lille korrektion – igår fik skrevet at frist for tilmelding til måltider var 24/8 – det er naturligvis idag d. 25/8 Cool

Tilmelding uden måltider kan foregå indtil vi starter – og dernæst ved indgangen – så bare kom an.

Vi er lige omkring de 60 tilmeldte hvis ikke over – kan vi mon nå de 70 idag ??

Frank som står for tilmeldingerne har et hårdt program idag og der vil derfor først blive sendt bekræftigelser ud for det seneste døgns tilmeldinger sent i aften.

Vi glæder os helt vildt til at fejre 10års jubilæum for Kompedal Starparty.

nightsky
        Deltager
          • Neutron star

Nu skal man passe på. Men den lange vejrudsigt er lige nu fantastisk. Hvis det holder, ingen
          søvn fra torsdag til søndag aften. Clap

Godt man har bestilt overnatning og madTongue

Nightsky2016-08-25 18:44:23

Finn
          Deltager
            • Neutron star

Det ser helt godt ud Lars, håber det holder.

Har ladt mig fortælle at du frivilligt har meldt dig til morgenmadsholdet Fredag,Lørdag og Søndag og det skulle jo gerne være klar til omkring kl. 06:00 vil jeg da tro

mvh Finn

ps. er der honning på menuen i år ??Finn2016-08-25 21:49:10

nightsky
            Deltager
              • Neutron star

Programmet siger morgenmad mellem 9 og 10, dvs jeg skal indfinde mig ca 9.55 og ikke et sekund senere.

Jo der er lidt forårshonning, en gold og en Black edition.

Og nej jeg har ikke morgenmadstjans Finn

starparty
                • Planet

Whup Whup – Vi nåede målet om 70 tilmeldte i dag – faktisk er vi nu 71 tilmeldte.

Da vi bestiller maden nu, så er det ikke umiddelbart muligt at tilmelde sig frokost og aftensmad fra nu af.

Men overnatning og morgenmad kan vi godt klare nogle dage endnu – der er stadig ledig plads på sovesalene, men man kan ikke længere forvente enerum.

Torsdag aften
                Det er desværre kommet os for øre at pizzariaet i Engesvang er lukket – derfor skal folk selv sørge for at medbringe aftensmad hjemmefra. Det er dog muligt at vi finder på noget når vi kommer lidt tættere på – kompedal pizzasnedkeri eller noget Tongue – men det vil der blive skrevet ud om til de der tilmeldt allerede fra Torsdag.

Henrik Persson
                Deltager
                  • Planet

Er der en mikrobølgeovn tilgængelig?
                  Så kan man jo tage noget færdigmad med, hvis alt andet fejler.

Henrik Persson2016-08-26 09:55:53

astrojensen
                  Deltager
                    • Neutron star

Det mener jeg bestemt, der er.

Thomas, Bornholm

jakob.andersen
                    Deltager
                      • Super Giant

Man kan vel altid finde pizza eller noget andet fast food. Det er udelukkende et spørgsmål om, hvor langt væk man vil køre for det …

Finn
                      Deltager
                        • Neutron star

Hej

Jeg har nogle engangsgriller 🙂 4-5 stykker vil jeg tro som jeg kan tage med til lidt pølser måske, den ene aften kan man vel godt leve lidt primitivt når nu Lars sørger for honning til morgenmaden kl. 09:55

mvh FinnFinn2016-08-26 12:30:32

starparty
                          • Planet

Ny deadline mad
                          Vi har fået rykket deadline for tilmelding til grill og frokost til søndag d. 28/8 kl. 20.00.
                          Dermed er det altså stadigt muligt at tilmelde sig.

Mad torsdag aften.
                          Der kan hentes mad ved Engesvang Pizza. Vi har talt med dem og hvis de får ordren en
                          time eller to før kan de sagtens have en større omgang mad klar til afhentning.

Menuen findes her http://www.nightsky.dk/astronomi/Starparty2016/EngesvangPizza.jpg

Mere NOT nyt:
                          Mange dygtige mennesker bruger nu deres tid på at få det hele til fungere.

Vi kommer til at følge med på første række, udover vi kan se hele LISA, NOT’s computer, har
                          vi også adgang til adskillige kameraer i domen og teleskopets fokus. Derfor er planen nu at
                          vi sætter vi ikke mindre tre projektorer op i Kompedals fællesrum, så vi “live” kan følge med
                          via kameraer og LISA.

Det bliver i den grad en spændende aften.

Husk at NOT data vil være tilgængelig for alle deltagere i Kompedal Starparty.

Vejret
                          Hvis den holder, så bliver det sommer, sol, klare nætter, lidt vind, ingen søvn. Bedst af alt,
                          måske kan vi nøjes med shorts og T-shirt både nat og dag. Ikke noget med at fryse i hvert
                          fald.

Der kommer stadig tilmeldinger, så det er nok en god ide at få tilmeldt sig i en fart. Noget
                          tyder på vi kommer + 100 med en dags deltagere som dukker op.
                          Ender det med at der bliver fyldt op og der skal lukkes for flere deltagere? Sidst da Starparty
                          Ramte det gode vejr, kom der rigtig mange til i sidste øjeblik.

Emil kommer fra Mols bjerge lørdag eftermiddag, hvor er på miniferie med noget familie, så
                          her er alt på plads. Kompedal Starparty fremmer også turismen i Danmark 🙂

Mere nyt om spændende foredrag med Hans Kjeldsen, Exo-planeter og Pluto og New Horizons
                          er på vej som en appetitvækker.

Starparty2016-08-26 19:17:55

starparty
                            • Planet

Sidste chance for bestilling af mad er her søndag aften kl. 20.00

Lars Malmgren
                            Deltager
                              • Super Nova

Jeg skal love for, at vejrudsigten har ændret sig Cry

lindhard
                              Deltager
                                • Super Nova

Lars Malmgren wrote: Jeg skal love for, at vejrudsigten har ændret sig Cry

Det kan sagtens nå at ændre sig til det bedre i ugens løb

mvh
                                Lars

nightsky
                                Deltager
                                  • Neutron star

Rolig, jeg har bestilt klart vejr.

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 142 i alt)
                                • Emnet 'Kompedal Starparty 2016.' er lukket for nye svar.