KLART

• Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 1 måned siden af ac. This post has been viewed 285 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

palle.b.
    Deltager
      • Nova

Det HAR lige været klart i jægerspris Big%20smile Det er lykkeds mig at få en time fra ca 23:30 og til nu ( mine fingere er kolde endnu ) Tog lige en hurtig TOUR med NXSTAR rundt på himlen, også for at få genopfrisket hvor smukt det er med en klar himmel.. Star – Nå men der kom et nyt sæt skyer så der blev ikke ført nye M opjecter til min samling i nat. Men pyt midt ny byggede fattigmands “ops” klarede first nigth. mere om det en anden gang…

jens
      Deltager
        • Giant

Hej Palle.

Jeg opdagede også pludseligt, at det var klart.

Har så været ude fra kl. 01.05 til 03.20 . . . men føj det var koldt Dead

jeppe
        Deltager
          • Super Giant

Jeg ville teste en “grab-and-go” montering i går aftes. Alt var netop blevet rigget til, da skyerne begyndte at drive ind. Jeg fik overhovedet intet set og pakkede sammen, da der ikke var udsigt til, at skyerne ville forsvinde. To timer efter var der perfekt stjerneklart, men da gad jeg ikke sætte det hele op igen Dead

ac
            • Planet

Hej Jeppe

Jeg må altså lige drille dig:

Du gad ikke at “sætte det hele op igen” – grab n’ go ??!!??!!?? Tongue hoho.

Klart her, men må holde mig indendørs med feberen bankende løs på 3 døgn . Dead

mvh AC

AC2009-02-01 13:29:12

jeppe
            Deltager
              • Super Giant

Hej AC,

Ja, jeg ved det godt …

Men det var en model, jeg havde taget fra lageret til test, så den skulle skilles ad, og pakkes pænt ned i boksen igen i de rigtige poser osv. Det tog sin tid. I hvert fald nok til, at jeg ikke gad at starte forfra igen 🙂

God bedring!

ac
                • Planet

Hej Jeppe og jer andre

Håber at vejret holder klart, så I Alle kan få stillet lidt af “sulten” og får set masser af StarStarStarStarStar

Jeg “nøjes” med et nørde lidt med den blærbare på skødet og savle lidt ned i tastaturet med en 18″ obsession på skærmen.

mvh AC

AC2009-02-01 15:31:08

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'KLART' er lukket for nye svar.