Kjøvenhavner klub!

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Kjøvenhavner klub!

• Dette emne har 124 svar og 22 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år siden af Finn. This post has been viewed 8502 times
Viser 5 indlæg - 121 til 125 (af 125 i alt)
  • Forfatter

tommyf
    Deltager
      • Neutron star

Som skrevet i en anden tråd er det ikke sikkert jeg kan komme til Fyn, men en tur af kortere kunne i så tilfæde være ok, men det kan jeg først se i næste uge.

Finn
      Deltager
        • Neutron star

Nej, men det der meningen med det at vi mødes, er jo ikke at vi alle har udstyr med, og skal kungurere, på nogen måder, tvært om, men en snakken og udveksling af forskellige oplevelser, gode som dårlige, ja alt.

Jeg personligt ville ikke undvære, at være i kontakt med både Sjællænder og Jyder, og måske engang immellem må køre efter det, så det er jo op til den enkelte. Og helt sikkert, der kommer da andre der invetere i løbet afåret. ( Forhåbentlig )

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Jeg er ked af at jeg ikke kan den 14-3, men som i siger må vi snart finde en dag igen.

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Well, damen vil gerne noget andet denne weekend, så det må blive en anden gang, måske ved Lidenmark træffet.

Finn
            Deltager
              • Neutron star

Ja Tommy, det jo ikke nemt med de langhårede, så jeg glæder mig til at se dig på Lidenmark træffet Thumbs%20Up

Finn2009-03-09 23:22:06

Viser 5 indlæg - 121 til 125 (af 125 i alt)
            • Emnet 'Kjøvenhavner klub!' er lukket for nye svar.