Kjøvenhavner klub!

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Kjøvenhavner klub!

• Dette emne har 124 svar og 22 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år siden af Finn. This post has been viewed 8507 times
Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 125 i alt)
  • Forfatter

tommyf
    Deltager
      • Neutron star

Heine skal da holde dagen sammen med os Thumbs%20Up

wieben
      Deltager
        • Nova

MS/Tommy- februar er lidt hårdt belagt – dog kun de første weekender. Dobbelt fødselsdag i familien d. 14 – det er dog ikke mig selv der fylder år.
        Derefter ingen planer.

Om 2 weekender bliver det jo også månefrit igen.
        Jeg må indrømme, at jeg til tider kaster et blik på månekalderen ved planlægning af sociale ikke astronomi relaterede sammenkomster” – det er
        som om rødvinen med vennerne smager bedst i måneskin. Tænk hvis det skulle gå hen og blive klart på en månefri aften hvor der er dømt film maraton….ikke godt – hvem sagde astro-nørd.

Spøg til side. Jeg er helt sikkert på til fremtidige møde aftener. Der er jo masser af emner at tage fat på. Teknik/software/billedbehandling, for ikke at tale om fotoprojekter hvor vi samler data fra samme objekt.

Mvh

Heine

Wieben2009-02-03 21:13:59

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Håber vi kan få en fototur ud af en månefri weekend, så det kunne jo være en god undskyldning for at tage til Avnø/brorfelde eller lign.

Den der med lige at kikke i kalenderen kender jeg godt, dog slipper jeg ikke nemt fra det… Det er jo tit generalen, der laver aftaler LOL

andreas
            • Super Giant

Så er de sat et stort fedt kryds i kalenderen den 14.

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Vil gerne vide om der er nogle der stadig kunne tænke sig at mødes her på Lørdag?

ksondergard
              Deltager
                • Giant

Nu har “she-who-must-be-obeyed” bestemt at jeg skal bygge et nyt klædeskab i den kommende weekend, men ellers ville jeg gerne ØVBØV, det er ligesom om at det bare IKKE skal lade sig gøre at deltage i den nye Kjøvenhavner klub Cry

Nå, måske næste gang…..

KSondergard2009-02-05 13:10:09

bjoern.andersen
                  • Main Sequence

Hej Michael,

To lørdage i træk er nok lidt i overkanten – så jeg vil også glæde mig til lørdag den 14 i Holbæk.

mstauning
                  Deltager
                    • Black Hole

Ved godt at det er i overkanten, men vil bare lige tjekke. Det kunne jo være der var et par stykker, også kunne vi jo bare hygge over en kop kaffe og snakke lidt teknik. Kunne også være en der lige havde et pressende problem, vi kunne tage fat på.

hoest
                    Deltager
                      • Nova

Hej MS
                      Bliver der noget på stenhusvej i aften eller er det udsat til d.14

mstauning
                      Deltager
                        • Black Hole

Ups, da der ikke var nogle der angav at der var interesse for begge lørdage. Er det udsat til den 14/2 fra kl 19.00.

hoest
                        Deltager
                          • Nova

Hej MS
                          Det er helt ok med næste lørdag

tommyf
                          Deltager
                            • Neutron star

Me 2, kun et tykt lag sne kan holde mig væk.

bjoern.andersen
                              • Main Sequence

Den 14 feb er sat af med et mægtig stort kryds i kalenderen.

Nøøj, hvor jeg glæder mig til at lære en masse.Smile

tommyf
                              Deltager
                                • Neutron star

Ser ikke for godt med sneen, har ikke vinterdæk på,,, skulle Heine med???

mstauning
                                Deltager
                                  • Black Hole

Det mener jeg… Men på Lørdag er det hele væk igen 😉

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 125 i alt)
                                • Emnet 'Kjøvenhavner klub!' er lukket for nye svar.