Det er jo ærgerligt at så mange gerne vil være med – men er forhindret denne gang, så jeg vil gerne støtte forslaget om at rykke til en anden aften hvor rigtig mange vil deltage med godt humør og masser af viden/spørgsmål. (+ kaffe og kage (Citronmåner)
Tjae vi kunne jo også bare tage to ture, lidt hurtigt efter hinanden hvis der er steming for det. Jeg har jo lokalet, og afsat tid. Ctron måner bager jeg altså ikke, regner da med at lave enten nogle muffins eller lign.
Men tjekker da lige ud om jeg kan igen i næste uge.
Jeg synes det er et rigtigt godt initiativ, som jeg gerne vil bakke op omkring. Desværre er feb. måned lidt “vild” for mit vedkommende, så jeg må melde afbud i denne omgang. Men i næste måned burde der være “luft”
Vi skubber det bare 1uge, til den 14 feb.. Så håber jeg der er flere der kan, men skulle der stadig være stemming for at et par stykker af os mødes her på lørdag er jeg stadig frisk.
skal vi køre sammen KIM, FINN ? Måske skulle vi lave noget mere, det er jo ret sent kl 20 det starter, så kunne vi måske gå ind og se palatriumet eller noget andet sjov crap. Gider bare ikke det der svingerclub som Finn gerne vil