Kendrick micro controller – hjælp

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Kendrick micro controller – hjælp

• Dette emne har 5 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 11 måneder siden af michaelr. This post has been viewed 46 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

diana
      • Planet

Hejsa,

Jeg har en lidt ældre Kendrick Dew Remover. Den består af et varmebånd, nogle ledninger og en controller, der ser sådan ud:

Den har altså én knap og en diode, som både kan lyse grønt, rødt og blåt. Jeg har så været så smart at smide manualen væk.

Jeg har trykket lidt tilfældigt på knappen (i længere og kortere tid, flere gange), og nogen gange kan jeg da godt få den til at varme, men det ville være rart at vide, hvad der faktisk sker. Tror den har forskellige varmesettings. Jeg har ikke kunne finde en manual online, men måske er der nogen herinde, der kender den?

Mvh. Diana

lindhard
      Deltager
        • Super Nova

Du skal bare sende en mail til kendrick på info@kendrickastro.com og oplyse model og serienummer, så får du en manual eller et link.

mvh
        Lars

michaelr
        Deltager
          • Super Giant

Hi Diana

Jeg har præcis samme problem. Hvis du får en manual fra Kendrick, vil du poste det det her?

Bedste hilsner

Michael

diana
            • Planet

Lindhard:

Mange tak for råd, de svarede med det samme – det havde jeg alligevel ikke regnet med!

MichaelR:

Her er vejledningen: http://www.astro-forum.dk/uploads/682/manual.pdf

michaelr
            Deltager
              • Super Giant

Hej Diana

Tak for hjælpen, men jeg kan ikke få linket til at virke. Jeg prøver at skrive direkte til dem.

Bedste hilsner

Michael

michaelr
              Deltager
                • Super Giant

Kære alle

Her er et link til Kendrick manualen.

Kendrick Micro manual

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Kendrick micro controller – hjælp' er lukket for nye svar.