Kbh ligenu

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Kbh ligenu

• Dette emne har 9 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 2 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 432 times
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

jacobb
      • Nova

SÅ SLIP DOG TAGET SKYER….

Er der en her der kan forklare hvorfor der ligger en lille klat skyer lige over Kbh??

Tak for at i læste mit lille øf Wink

Mvh

Jacob

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Med lidt held blæser den snart væk Jacob Approve inc teleskope og det hele Embarrassed

hoest
        Deltager
          • Nova

Jacob &Tommy
          det er nødvendigt at slå stormpløkker i for at det hele ikke skal blæse vækOuch

andreas.v
          Deltager
            • Main Sequence

Ja det blæser ekstremt meget!! Vores tagplader, drivhus og antenne er blæst i stykker! Det er noget værre noget!

Men på Tirsdag ser det godt ud! Så må vi håbe at det bliver til noget stjernekiggeri. Jeg har ikke været ude i en månede nu!!

Mvh Andreas

jacobb
              • Nova

Ja det blæser også godt her…

Men jeg tror at jeg har læ nok fra min bygning da jeg står på sydsiden af den (det er den eneste gang jeg er glad for den er så tæt på)

Nu er her dog lidt skyer igen og jeg fik ikke et eneste skud i kassen før pga software bøvl..

Nu er der styr på softwaren igen men skyer på himlen, men de er vist på vej væk.

Jacob

jacobb
                • Nova

Jubiii, nu kører det igen på trods af blæstenTongue

Overvejer dog at bruge et par af de stormpløkker jeg fik af Finn, de kunne måske sørge for at hele setup’et ikke blæser væk…

Guidingen ser dog helt fin ud

Tror ikke lige det er i aften jeg skal bruge min 8″, nøjes med de mere beskedne 85mm Confused

Mvh

Jacob

Jacobb2008-12-20 22:12:33

hoest
                Deltager
                  • Nova

Jacob
                  en babyQ er ikke beskeden den sparker r..
                  Har tænkt på at sætte min op men jeg tror godt nok det blæser for meget her ude på landetCool

joergen.k
                  Deltager
                    • Nova

her på vestsjælland er det løjet en del af men stadig for meget til en 12″

jacobb
                      • Nova

Nåå, det lykkedes her.. Næsten

Jeg havde ikke problemer med vinden, men pc’en drillede

Fik/købte en ny bærbar for et stykke tid siden og den kører godt men da jeg stod op i morges og ville tjekke nattens høst så gik det op for mig at jeg havde glemt at slå den automatiske Windåse opdatering fra

Så efter jeg gik i seng ved 2 tiden har den opdateret pc’en og genstartet….

Ikke lige min aften mht pc

Nå men jeg fik da 4 1/2 time i kassen

Mvh

Jacob

tommyf
                      Deltager
                        • Neutron star

4.5 time, Gris LOL ,, Det er ski ikke dårlig, den står trods alt ikke dårligt der siden du ikke bemærkede vinden, jeg tror jeg mistede ca 35-40% af mine dataer grundet vindstødDead
                        Og dem jeg beholdte er ikke perfekte, men kan bruges taget forholdene i betragtning.
                        Stoppede kl 0200, jeg var ski Sleepy..
                        Ikke dårligt Jacob, hvordan var seeingen i KBH, ikke super i Maglesø.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
                      • Emnet 'Kbh ligenu' er lukket for nye svar.