Julehilsen til alle på forummet!

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Julehilsen til alle på forummet!

• Dette emne har 7 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 2 måneder siden af johnni. This post has been viewed 84 timesgade. This post has been viewed 84 times
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Anonym
      • Super Nova

De fleste vil nok give mig ret i, at slutningen af året har været elendig med meget få obs/fotodage. Men er man tålmodig og på pletten, når der er lidt opklaring, kan det alligevel lade sig gøre at fange et godt skud i ny og næ. I det hele taget synes jeg da, vi har haft et ganske godt år, med bl.a. nogle fantastiske astrotræf i Aschberg og især i Kompedal. I AAF i Kolding har vi faktisk haft en solid medlemsfremgang. Vejret har ganske vist drillet vores observationsgruppe noget, men til gengæld har vores astrofotoundervisning været en succes, ligesom vi haft flere ture og gode foredrag. Personligt glæder jeg mig selvfølgelig til de oplevelser, der naturligvis også vil komme i det nye år – oplevelser, som især kommer til udfoldelse i de forskellige astronomiske foreninger rundt omkring i landet. Så er du ikke medlem endnu – er jeg sikker på, at der en forening i nærheden. Det er bare at tage telefonen!

Med mit “hjemmelavede julekort” ønskes i alle her på forum en rigtig god jul og et forrygende nytår!

Mvh.
      johannes2009-12-23 17:23:11

hoest
      Deltager
        • Nova

Hej Johannes
        Tak og i lige måde.
        Og nooii hvor er det flot

sten
          • Giant

Fanstastisk fint julekort!

God jul til deg.

Mvh Sten

Anonym
            • Nova

Takk Johannes og en riktig god Jul til deg og dine også !

Fantastisk flott bilde Clap

magnar.fjoertoft
              • Planet

God jul til dere alle sammen — med et bilde av den nylig oppdagede Merry-Cristmas-tåken, som befinner seg litt nordøst for Christmas Tree Cluster.

tommyf
              Deltager
                • Neutron star

Og herfra Mors også, krydser fingre for et bedre astro år i 2010

sten
                  • Giant

Takk og God Jul til deg!

Uten å vite det sikkert så vil jeg gjerne benytte anledningen til å takke for en nyttig bok.

Mvh Sten

johnni.gade
                    • Giant

Rigtig flot billede:) Mon ikke 2010 bliver bedre

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
                  • Emnet 'Julehilsen til alle på forummet!' er lukket for nye svar.