Jones-Emberson 1

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Jones-Emberson 1

• Dette emne har 577 svar og 39 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 7 måneder siden af Lars Malmgren. This post has been viewed 12902 times
Viser 8 indlæg - 571 til 578 (af 578 i alt)
  • Forfatter

paul
      • Nova

Super morten!

Glæder mig til at se det færdige resultat, og igen igen hatten af for det store arbejde bla. du, Stauning og de store bidragsydere af råmateriale har lagt i projektet

Enig med Michael i at det nok er en god ide at slå lidt på samarbejdet omkring projektet.

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Kanon hyggeligt at være med, og især Morten må roses for de utrolige mange mange mange timer han har lagt i Clap

Torben Taustrup
        Admin
          • Neutron star
          Hej Morten

Det er efterhånden længe siden at man har hørt noget fra dig. Jeg tror at alle venter på den endelige version – som skulle komme i morgen 😉

Det ville være synd, hvis tiden som du har sat i projektet ikke kommer en større flok til gode.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

jesperg
          Deltager
            • Super Nova

Ja – vi glæder os til den endelige version, det må blive en super-kandidat til den næste Astronomisk Guide.

Håber “der kommer en rigtig god løsning i morgen” – som man siger

ps. til alle – jeg modtager gerne billeder løbende, der kan være kandidater til den næste guide.

Det skader ikke, at lave et lille katalog af billeder, der må trykkes i Astronomisk Guide 2016.

Jesper G.

jesper
            Deltager
              • Neutron star

Hvad er der mon blevet af EDB-Morten? Det er ærgeligt vi aldrig har fået afslutningen på projektet.

mejer
              Deltager
                • Super Nova

Hvor er du BOB???

Ermm

Torben Taustrup
                Admin
                  • Neutron star

Egentlig synes jeg, at vi har en brugbar version af objektet på side 25 øverst (til venstre).

Versionen er efter min mening ikke over processed – fordi den skal ligne en optagelse taget med et professionelt teleskop.

Hvad mener I – er det den vi skal præsentere for APOD?

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Lars Malmgren
                  Deltager
                    • Super Nova

Det virker som om, at EDBBOB har perioder med rigtig meget arbejde, og så er han nok bare på en velfortjent sommerferie Wink

Viser 8 indlæg - 571 til 578 (af 578 i alt)
                  • Emnet 'Jones-Emberson 1' er lukket for nye svar.