Det begynder at ligne noget. Man kan med lidt god vilje se armene på den blå galakse bag tågen. Opløsningen kan jeg nok få 10-20% op, når jeg får lavet et nyt felt.
Ingen stress Jeg går nu i gang med at lave en anden version, hvor jeg kun koncentrerer mig om at få “pæne” stjerner. Den skal så lægges sammen med nebulaen vha en maske.
Imponerende resultat kun overgået af din fantastiske vedholdenhed. Det flot at du klemmer på og forsøger at finde en vej til at så meget ud af det. Meget stor respekt for det kæmpe arbejde du har lagt i det!
Jo, vi begynder at være der. Her er en sidste version for i dag. Der er stadig et par småting, men nu skal jeg lige hvile hjernen og øjnene lidt Tager et sidste kritisk kik på den i morgen, laver et par færdige beskæringer, og ja, så skal den ud på nettet…
Og husk: Tålmodighed er en dyd, men med stædighed kommer man længere
Kanon billede Morten med stor dybde og fine små galakser, imponerende du har formået at klippe klistre så forskelligt råmateriale sammen. Også hatten af for al den tid du har investeret i projektet.
Aldeles nydelig. Jeg la inn linken til bildet tatt på Carlo Alto tidlig i denne posten. Jeg trodde ikke det var mulig at dere skulle kunne nærme dere det men det har dere klart.