Ja jeg er nybegynner

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Ja jeg er nybegynner

• Dette emne har 6 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 5 måneder siden af sten. This post has been viewed 254 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

sten
      • Giant

Jeg er så ny at jeg skrev om hjelp under temaet for “kjøp og salg” Så hvis du leser dette og har peiling så les mitt rop om hjelp der!

Mvh Sten

Bjørn Sandåker
      Deltager
        • Neutron star

Ja, men det gjør da ingenting. (Mejer har en auksjon gående i Teknik – Teleskoper og Monteringer) LOL

Kanskje Jeppe kan flytte tråden din over hit – hvis han ser dette da?

Mvh,
        Bjørn

mejer
        Deltager
          • Super Nova

Det er fordi kameraet er en teknisk del.

Sandheden er, at jeg faktisk ikke viste at der var en salg og køb del.

Det kunne være man skulle prøve at rulle lidt ned på skærmen en ganmg imellem.Geek

Bjørn Sandåker
          Deltager
            • Neutron star

Det gjør ikke meg noe, jeg ville bare berolige Sten med at det ikke bare er nybegynnere som kan poste i feil tråd. Wink Vi har vel alle syndet mot den regelen en gang eller flere? I hvertfall undertegnede!

Mvh,
            Bjørn

sten
              • Giant

Hei, BT. Jønson. Det at vi poster feil er ikke så farlig. Det er verre når Posten gjør det og du venter på noe. Eller at tolldeklarasjonspapirer mangler og blir liggende i tollen. Det har jeg nylig opplevet. Det var kjedelig, men ordnet seg til sluttSleepy

Mvh Sten

Bjørn Sandåker
              Deltager
                • Neutron star

Hei Sten,

(Kall meg gjerne Bjørn)

Det er ikke for ingenting at det heter “Tull” i Sverige! LOL

Ang. nybegynner, så er jeg også det. Fint at andre nordmenn forviller seg inn på dette forumet også!

Bjørn T. Jønsson2009-09-17 09:24:21

Mvh,
                Bjørn

sten
                  • Giant

Hei, Bjørn

Rett skal være rett. Det var ikke i Sverige. Varene kom fra Danmark. Hvis det mangler tolldeklarasjon så kan jeg tipse om at du trenger kopi av faktura så ordner det seg i tollen. Det er altså ikke nødvendig og fakse eller sende ny. Du får jo kopi av faktura på mailen din så er det bare å skrive ut.

Mvh Sten
                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'Ja jeg er nybegynner' er lukket for nye svar.