Invitation MAF Starparty 2009 – Opd. 16 sep.

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Invitation MAF Starparty 2009 – Opd. 16 sep.

• Dette emne har 129 svar og 23 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 5 måneder siden af bjoerk. This post has been viewed 3730 timesjensen. This post has been viewed 3730 timesnova. This post has been viewed 3730 times
Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 130 i alt)
  • Forfatter

nightsky
    Deltager
      • Neutron star

Kun 5 timer og 30 min. til MAF Starparty 2009

Vi har nu bestilt ekstra kage til natmad – masser af kage

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Har heldigvis fået testet systemet klar til i morgen, så jeg har taget en ferie dag, når vindue kontrollen er færdig kører jeg, ca 1200 fredag….

wieben
        Deltager
          • Nova

Hej Lars M. Kanon, så kan jeg måske nasse lidt varm luft hvis det bliver nødvendigt.

Bilen er pakket og jeg triller ved 17-tiden.

Ses

nightsky
          Deltager
            • Neutron star

Så er jeg på vej til MAF Starparty 2009

Vi ses om et par timer

tommyf
            Deltager
              • Neutron star

Gem en plads ved siden af dig til min bil Heine
              Wink

mejer
              Deltager
                • Super Nova

Jeg vil godt ønske jer alle godt vejr, og rigtig god Star Party i det Midtjydske.

Kan desværre ikke være der, men håber der kommer billeder her på forum. Både stemnings og astro billeder.

GO WEEKENDThumbs%20Up

astrojensen
                Deltager
                  • Neutron star

Ja, så er jeg ankommet, for et par timer siden. Den første pizza er spist, kaffen står på kanden, skyerne på vej væk, Rafaels 30″ står til køling, der er aktivitet på solen, det er vindstille, fyrrene dufter….

Thomas, Kompedal

michael.bertelsen
                  Deltager
                    • Nova

Lyder hyggeligt. Æv, er lige vågnet – jeg er alene på skansen i aften. Jeg skulle putte ungerne, og faldt selvfølgelig i søvn – selvom jeg lå parat til start. NU må jeg se, at komme i omdrejninger – jeg har en alen lang huskelisteTongue

Mvh

Michael

hoest
                    Deltager
                      • Nova

Hej alle sammen
                      Jeg skulle ellers ha deltaget i det største astrotræf til dato, men af familiemæsige årsager kommer jeg ikke alligevel havde ellers glædet mig til at møde jer igen.”But sometimes life suks” har et godt træf ,forhåbentlig mødes vi en anden gang.Ouch

astrojensen
                      Deltager
                        • Neutron star

Ahr, nederen, Henning! Det var sgu ærgerligt!

Thomas, Bornholm (ikke lige nu!)

tommyf
                        Deltager
                          • Neutron star

Kort hilsen fra MAF,, det er kanont vejr, klar himmel i går fra ca 02:00 og i aften er det allerede flot, viseo astronomi er i gang, ses.

Torben Taustrup
                          Admin
                            • Neutron star

Hej folkens

Var hele dagen i går til Starparty hos MAF, og i den anledning vil jeg godt sige tak for sidst til alle.

Derudover vil jeg ønske MAF tillykke med et fantastisk flot arrangement – det har I virkelig gjort godt. Det hele klappede som det skulle – som jeg oplevede det, og Lars var ikke til at akyde igennem – især ikke, når han var bevæbnet med en megafon og fik lov til at dirigere tropperne ud på den obligatoriske “walk around” Clap

Det var også rigtig fedt at se alle de spændende instrumenter og den spændende hardware som folk havde taget med – virkelig klasse.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Torben Taustrup
                            Admin
                              • Neutron star

Hej folkens

Var hele dagen i går til Starparty hos MAF, og i den anledning vil jeg godt sige tak for sidst til alle.

Derudover vil jeg ønske MAF tillykke med et fantastisk flot arrangement – det har I virkelig gjort godt. Det hele klappede som det skulle – som jeg oplevede det, og Lars var ikke til at skyde igennem – især ikke, når han var bevæbnet med en megafon og fik lov til at dirigere tropperne ud på den obligatoriske “walk around” Clap

Det var også rigtig fedt at se alle de spændende instrumenter og den spændende hardware som folk havde taget med – virkelig klasse.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

mortenb
                              Deltager
                                • Super Giant

G0é ting kan ikke gentages for til, men … Wink

Jeg fik ikke tid til at komme frem, men tillykke med et tilsyneladende fantastisk arrangement.

MortenB

tommyf
                                Deltager
                                  • Neutron star

Mand jeg er træt, har ikke fået sovet alt for meget i weekenden, glæder
                                  mig til at se de mange fotos fra MAF, både astrofoto og område foto,
                                  måske skulle der laves en MAF astro foto tråd en dag…

Viser 15 indlæg - 106 til 120 (af 130 i alt)
                                • Emnet 'Invitation MAF Starparty 2009 – Opd. 16 sep.' er lukket for nye svar.