Invitation MAF Starparty 2009 – Opd. 16 sep.

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Invitation MAF Starparty 2009 – Opd. 16 sep.

• Dette emne har 129 svar og 23 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 5 måneder siden af bjoerk. This post has been viewed 3735 timesjensen. This post has been viewed 3735 timesnova. This post has been viewed 3735 times
Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 130 i alt)
  • Forfatter

nightsky
    Deltager
      • Neutron star

Jeg ved det faktisk ikke præcist, men at dømme ud fra de mængder af lækker oksekød m.m. jeg bestiller, vil jeg tro omkring 100 personer. Det kan svinge noget da vi ikke aner hvor mange en-dags besøgende der kommer.

wieben
      Deltager
        • Nova

Hvordan er det med kørsel på pladsen?

Jeg havde egentligt planlagt at ankomme fredag ved middagstid, men det kunne jo gå hen og blive klart også torsdag aften. Derfor overvejer jeg evt. at køre fra København efter arbejde torsdag.
        Mon ikke køreturen tager 3-4 timer, så en ankomst ved 20-21 tiden kunne blive aktuel. Vil det være muligt at køre til teltpladsen på det tidspunkt?

nightsky
        Deltager
          • Neutron star

Hejsa

Torsdag stiller vi op, så vi kan nok lave en undtagelse på pladsen. Kom ud bare..

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Der kommer selvfølgelig vindues eftersyn hos mig på Fredag, så jeg kan tidligst køre ved Fredag kl 14:00….. 2-3 dages er ikke meget tid at give folk

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Jeg regner med at sætte PC’ere op inde i teltet.

astrojensen
              Deltager
                • Neutron star

Hej alle!

Sidder lige nu i Ulstrup, hos gode venner. Glæder mig rigtig meget til på fredag. Eller er det muligt at komme allerede torsdag??? Jeg har bestilt overnatning til fredag/lørdag og lørdag/søndag, er det muligt at komme en dag tidligere og betale differencen ved ankomsten????

Åh, ja, nu jeg husker det, hvad er den nøjagtige adresse??? JEg er ikke sikker på, at min GPS kan finde “Kompedallejren”. Vejnummer ønskes.

Thomas, Bornholm (Ulstrup, midlertidigt!)

Lars Malmgren
                Deltager
                  • Super Nova

@Thomas

Jeg er sikker på, at du kan ankomme torsdag.

Jeg ankommer også selv torsdag eftermiddag og ved at andre kommer i løbet af torsdag.

Angående værelse, så må Lars Zielke nok selv svare. Måske skulle du
                  ringe på hans mobil, da de i dag knokler med at gøre lejren klar Wink
                  Og så kan du finde adresse og kort her > http://starparty.dk/map.aspx

@Alle

Jeg har downloaded den seneste seeing-udsigt for Silkeborg (12 km fra
                  Kompedal) og det ser godt ud. Dog viser den høje skyer om torsdagen,
                  men der er nok tale om tynde høje is-skyer. Ellers bliver det største
                  problem nok for meget sol på næsen og måske tåge sidst på natten Thumbs%20Up

Se udsigten her > uploads/13/Starparty2009Seeing.pdf

Lars Malmgren2009-09-16 14:34:00

thomas
                    • Giant

Nightsky wrote: …Der vil blive sendt info rundt om dette inden starparty…

Har nogen fået info? eller bekræftigelse på betaling?

tommyf
                    Deltager
                      • Neutron star

Næ, ikke endnu, men de har sikkert en del at se til lige nu, så det går nok.
                      Har lidt test der skal være færdig inden Fredag på jobbet, håber det går fint igennem, ellers går det ud over hvor tidligt jeg kan ankomme Fredag….

wieben
                      Deltager
                        • Nova

Fantastisk vejrudsigt.

Jeg pakker bilen i morgen tidligt så jeg kan trille efter arbejde ved 17-tiden.

Så passer det lige med at der er tid til opsætning af telt i tusmørket inden der skal suges fotoner og hygges i stor stil.

Bjørn Sandåker
                        Deltager
                          • Neutron star

Lars Malmgren wrote: Og så kan du finde adresse og kort her > http://starparty.dk/map.aspx

For oss som ikke er kjent i området, og kommer nordfra på E45, er det da enklest å ta av til venstre ved Randers og mot Silkeborg?

Bjørn T. Jønsson2009-09-16 17:16:41

Mvh,
                          Bjørn

Lars Malmgren
                          Deltager
                            • Super Nova

Bjørn Sandåker
                            Deltager
                              • Neutron star

Takk for det kartet, Lars! Da prøver jeg den ruten. Smile

Mvh,
                              Bjørn

nightsky
                              Deltager
                                • Neutron star

Så er der mindre end 24 timer til MAF Starparty – And Counting Tongue

Vi fik renset spejle på mellem teleskoperne i går 12″-18″ – Vi er klar

nive
                                Deltager
                                  • Super Nova

Hej Lars Hvor meget forlængerledning skal jeg have med , Question strøm til montering

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 130 i alt)
                                • Emnet 'Invitation MAF Starparty 2009 – Opd. 16 sep.' er lukket for nye svar.