Intermet trolde på astro-forum

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Intermet trolde på astro-forum

• Dette emne har 135 svar og 41 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 10 måneder siden af jesper. This post has been viewed 4251 times
Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 136 i alt)
  • Forfatter

ksondergard
    Deltager
      • Giant

Jeg går ind for det frie sprog, hvor man går efter bolden og IKKE manden.

Jeg synes det er ærgeligt at der skal være “politi” på vores allesammens forum, men desværre må jeg også indrømme at ALLE de forum’s jeg er tilmeldt er der “politi” der holder øje med os…

Nu har vi jo alle forskellige sprog, hvilket både kan være pga. aldersforskel og bagrund, men hvis det bliver et forum hvor der ikke er HØJT til loftet vil det i sidste ende føles som en spændetrøje, f.eks. skal der sgu være plads til nye ord som “udstyrsluder” og den slags ellers er vi jo banket tilbage til inkvisitionstiden igen.

Hvem skal moderere moderatorerne??

Lad os beholde vores “frie” højtloftet forum, hvor sproget er frit, men hvor personlig mudderkastning som idiot, spasser, røvh.. etc etc. bliver afluset.

Mvh

Kent, frihedskæmper

Torben Taustrup
      Admin
        • Neutron star

Bjørn T. Jønsson wrote: Det kunde være interessant at høre hvorfor ikke moderatorerne har grepet ind når folk har gået over stregen. Er det fordi man ikke har set det, eller er det fordi man har vurderet det som akseptabelt?

Timo og Torben må gerne svare.

Hej Bjørn

Jeg har ikke været opmærksom på, at der har været problemer med kommunikationen i forum. Jeg overvåger ikke alle indlæg, men sætter min lid til, at påstået dårlig opførsel indrapporteres, og så vil jeg selvfølgelig se på det.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

simpsons
          • Moon
          jeg har selv ikke god erfaring med at købe der men blacklist forhandler og troldeder truer med at tæske ham.

karsten
            • Main Sequence

Øhhhhh! Det tror jeg så ikke der var ret mange der forstod meningen af.. Jeg fattede i hvertfald ikke en meter….. Confused Prøv lige igen og denne gang uden bind for øjnene og luffer..Big%20smile

holm
            Deltager
              • Super Giant

Næ, det er da helt sort..

palle.b.
              Deltager
                • Nova

?

er der nogen der prøver at tænde op igen ?

jay
                  • Main Sequence

Jeg tolker det som:

“jeg har selv ikke god erfaring med at købe der, men blacklist forhandlere og trolde der truer med at tæske ham.”

morten.brix
                  Deltager
                    • Super Giant

Dette er et frit forum takket være LYRA. Lad det forblive sådan.

Så se dog at komme videre og drop denne tråd.

morten
                    Deltager
                      • Super Nova

ENIG

Jeg er også træt af denne “far-er-sur” tråd..

Diskussionen om streger der er overtrådt, dårlig tone etc. giver mig kvalme, og manglende lyst til at besøge forummet.

M

morten2010-05-09 22:41:17

Torben Taustrup
                      Admin
                        • Neutron star

Hej folkens

Jeg tror, at Jay’s fortolkning er den rigtige. Vi skal opfatte simpsons indlæg rigtigt – der er jo ikke tale om en provokation, men blot et forslag, så det er ok.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

cjden
                        Deltager
                          • Planet

Jeg synes denne tråd skal lukkes og låses for yderligere input. Efter at have været medlem af dette forum i kun et par uger (og nydt de mange gode indlæg om det det jo handler om – at dele Astronomien som hobby) opstod denne tråd som jeg, med megen undren, har set sig rulle sig ud til at være en ren “øjebæ”. Det at handle med en leverandør vil altid være en subjektiv oplevelse (behandl alle kunder lige, og du vil have både tilfredse og utilfredse kunder) og at tro at et forum som dette er det rette sted at få løst en konflikt med en leverandør – well…. .

Luk tråden, og lad os få fokus tilbage på Astronomien og de dejlige oplevelser vi her kan dele ud af.

Meade LS6 ACF
                          Astro 2" Diagonal / Meade monitor / Stella Wi Fi
                          Baader Hyperion range of 1.25” eyepiece’s
                          Meade XWA 5000 range of 2” eyepiece’s
                          and some other stuff to complicate things

lehmann
                            • Super Giant

Jeg er enig med CJDEN

Denne tråd bør låses da emnet efter min overbevisning er uddebateret.

jay
                              • Main Sequence

Man holder jo netop tråden i live ved at gå ind og skrive i den om hvor utilfredse man er med den. Wink

simpsons har vel lov at komme med sin mening, ligsom alle os andre der allerede har gjort det. Der er ikke noget slemt i det han har skrevet.

Bare lad være med at gå ind i tråden. Big%20smile
                              jay2010-05-10 11:14:22

jesper
                              Deltager
                                • Neutron star

Jeg er enig med Morten. Næsten hver gang man åbner for Astroforum er der en brokke/bashe tråd af en eller anden slags i gang. Det fratager en lysten til at deltage her. Der findes forbrugerfora til den slags. AF er ikke det rette sted.

Bjørn Sandåker
                                Deltager
                                  • Neutron star

Næsten hver gang, Jesper? Det betyder hver dag i dit tilfælle, siden du er daglig pålogget … Jeg troede det kun var mig der reagerede ofte på tonen her på forumet, men selv ikke jeg mener det er ofte. Smile

Når det gjelder denne tråden så har den jo udlevet sig selv efter hvert, da Henrik har fået svar på det han spørgde om og vilde ta op, og han har konkluderet med hvad han vil gøre fremover.

Mvh,
                                  Bjørn

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 136 i alt)
                                • Emnet 'Intermet trolde på astro-forum' er lukket for nye svar.