Intermet trolde på astro-forum

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Intermet trolde på astro-forum

• Dette emne har 135 svar og 41 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 10 måneder siden af jesper. This post has been viewed 4250 times
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 136 i alt)
  • Forfatter

henrik
    Deltager
      • Nova

Sten..!

NU klapper du hesten!

Hvis jeg jeg ser dit navn i en tråd er bare minder om dette emne igen er du ude.

Med knap så venlig hilsen

Henrik

Henrik2010-04-22 23:20:48

andreas
        • Super Giant

Jeg er heller ikke enig i at stemningen på forum generelt er dårlig. Men jeg har bemærket at det til tider virker som om der er nogen der søger konfrontation, det er ærgeligt.

Efter min mening ville det være gavnligt hvis moderatore(n) til tider kom lidt mere på banen. Jeg synes ikke man skal yde censur eller blackliste medlemmer. Omvendt skal man ikke tolerere alle typer “bedste mening” kritisk feedback af forhandlere, som til tider bliver alt andet en netop det!

Desværre tror jeg ikke selv de kan se hvornår de er gået for vidt.

Jeg synes at det er vigtigt at huske på hvor mange der benytter forum som nr. 1 sted til at snakke astro snak (næsten) hver eneste aften, jeg selv inklusive. Jeg har haft utroligt megen glæde af forum, og de mange medlemmer der deltager med spørgsmål og svar.

Hvis det skulle blive nødvendigt at blackliste et medlem eller to, for at beholde den gode stemning, ville det nok være til at affinde sig med.

mortenb
        Deltager
          • Super Giant

Bashing og trusler er ikke acceptable og bør med KLAR advarsel og evnt. med forklaring medføre udelukkelse. At en sag bliver drøftet, også i uenighed bør være rimeligt. Jeg mener derimod også at forhandlerne i højere grad, om de vil, bør tage drøftelsen op, hvis de føler sig urimeligt beskrevet.

andreas
            • Super Giant

Jeg kan udemærket godt forstå at en forhandler ikke ønsker at tage en diskussion med en eventuelt besværlig kunde i forum. Det ville på alle måder få forhandleren til at fremstå uprofessionel. I sådan et tilfælde må man, hvis man er utilfreds og ikke kan finde en løsning, anulere ordren eller benytte sig af sine 14 dages returret.

sten
              • Giant

Hei, Henrik.
              Jeg forstår Henrik ute på 2sek. det er ikke dårlig. tenk om du kunne være like rask når du skulle levere varer., så hadde du sluppet alt denne skid. Blacklist meg Henrik så slippere du ubehageligheter. Du mangler jo baller.
              Ps, Henrik: Jeg skal be for deg

Mvh Sten

sten
                • Giant

Bare forsett med å rævslikke leverandører dere som orker det!
                Det som kokte over for meg er når Lyra med Henrik i spissen kaller enkelte for trolls fordi di har meninger som atpåtill er helt berettighet. Har du ikke skjønt BJØRN AT HVIS INGEN SIER FRA SÅ BLIR IKKE TING BEDRE. rÆVSLIKKING ER KANSJE DIN GREIE, MEN DET ER IKKE MIN MÅTE Å ORDNE OPP I TING PÅ.
                mVH STEN

Bjørn Sandåker
                Deltager
                  • Neutron star

Var det ikke deg som takket for veiledning fra meg i en annen tråd? Jeg trodde du da hadde forstått noe av innholdet også? Men det ser ikke slik ut … nå, på tampen av ditt medlemsskap her på forumet, ser vi ditt sanne ansikt. Du beskylder folk i øst og vest for det ene og det andre! Patetisk. Thumbs%20Down

Mvh,
                  Bjørn

sten
                    • Giant

dET SOM ER PATETISK ER ALL DENNE SNILISMEN SOM RÅDER. ALL DENNE FORSTÅELSEN SOM GJØR AT MAN UMULIG KAN FÅ FRAMGANG I DEBATTENE. DET VÆRE SEG HANDEL MED LEVERANDØRER ELLER AVTALER SOM BLIR GJORT. nÅR DET GJELDER DIN VEILEDNING I EN ANNEN TRÅD SÅ HAR JEG SKJØNT HVERT ORD AV DEN. sAKEN ER KANSJE AT VEILEDNINGEN DIN ER LITT OMFATTENDE Å FØLGE HVIS MAN SKAL HENGE MED I EN DEBATT SOM PÅGÅR.

MVH STEN

jay
                      • Main Sequence

Tag lige og tryk på caps lock. :/
                      jay2010-04-23 00:01:32

Bjørn Sandåker
                      Deltager
                        • Neutron star

Jøss, er du her ennå? Hm … Henrik må ha logget av for i kveld. Men snart er du nok historie.

Det er uhøflig å rope på et forum. Det er én av mange forumregler du ikke gidder å følge. For det er det som er problemet ditt – manglende vilje. Hvis du hadde kjent meg bedre, så er rævslikker det siste du hadde tenkt på i forbindelse med mitt navn.

Det var du som kalte det en veiledning, da du takket meg for den, jeg har aldri ment at det skulle være noen veiledning i det hele tatt. Jeg forsøkte å skrive noe om høflighet og vennlighet, men det har du ikke forstått noe av. Det viser du med all mulig tydelighet.

Du gir nordmenn et dårlig rykte her på forumet. Skam deg!

Mvh,
                        Bjørn

tommy.frank
                          • Super Giant

Wauw- Der er virkelig gang i den her! Har i drukket påskebryg eller hvad?

Det minder mig lidt om den gang jeg var dreng. Der var en anden dreng i
                          kvarteret der havde et kolerisk temperament, og der var ikke så få der
                          syntes at det var spænnende at pirke så meget til ham, at han altid
                          endte med at få et gevaldigt raserianfald.

Er vi virkelig ikke blevet klogere, elller er det mig der har mistet en pointe her?
                          Mvh. Tommy Frank.

persson
                          Deltager
                            • Planet

Man kan frit bestemme hvor man vil købe, så hvis man føler sig dårligt behandlet så find et andet sted at handle. Der er ingen grund til at svine Henrik til på den måde, som jeg ser det er der flere der er tilfredse med Lyra, så er det ikke som med andre butikker, nogle kan lide dem andre kan ikke.

Hvis der i mit firma blev E-mail´et i den tone, som nogle gør det her, ville der blive skredet ind med det samme, sådan en tone fremmer ikke samarbejde. Jeg mener ikke man skal bande eller råbe i et forum!!!

Jeg ville ellers ikke deltage i denne det “debat” fordi jeg syndes den er under bæltestedet, men undskyld mig den er kørt for langt, så skal vi ikke stoppe nu?

Mvh. Jan

holm
                            Deltager
                              • Super Giant

Jeg tror det handler om, at mange er rigtig ærgelige over at LYRA ikke er lidt mere tjekket på nogle områder netop fordi Henrik er en fed fyr og i ogmed at det er Henrik’s(er Jeppe iøvrigt ude..?)firma, så vil firmaet hurtigt blive associeret med personen.

Der er helt sikkert foregået en “dialog” som er hård og til tider upassende – der er dog ingen tvivl om at hvis man fra LYRA’s side var kommet med nogle hensigtserklæringer på et tidligere tidspunkt, så tror jeg denne tråd var blevet helt anderledes.

Meget af diskussionen er jo baseret på formodninger og “måske” og “tror nok” og det tror jeg, som sag,t man kunne have stoppet på et meget tidligere tidspunkt.

jay
                                • Main Sequence

Persson wrote: Man kan frit bestemme hvor man vil købe, så hvis man føler sig dårligt behandlet så find et andet sted at handle.

Det “argument” er ikke og vil aldrig blive holdbart.

At skrive på den måde som denne person gør her, er selvfølgelig heller ikke holdbart, men jeg har på fornemmelsen at han er lidt frustreret over manglende forståelse for hans situation.
                                jay2010-04-23 10:25:08

persson
                                Deltager
                                  • Planet

Enig, men skal man blive ved med at advare???? Det giver kun en dårlig stemning, og jo dette argument holder, der er ikke en butik, der ikke har en utilfreds kunde, der er altid noget man kan sætte en finger på.

Mvh. Jan

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 136 i alt)
                                • Emnet 'Intermet trolde på astro-forum' er lukket for nye svar.