Inddeling af eksisterende indlæg efter emner

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Inddeling af eksisterende indlæg efter emner

• Dette emne har 3 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 6 år siden af Bjarne. This post has been viewed 626 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Bjarne
    Moderator
      • Super Nova

Mit formål med Nyheder fra videnskabens verden var at rapporterer om nyheder og nye artikler i kronologisk rækkefølge. Nu har antallet imidlertid nået en størrelse (70+), så jeg ikke selv kan huske, hvornår jeg tidligere har skrevet om emnet. Det ville være ekstremt nyttigt med en facilitet, som alle web-butikker har. Man kan reducere visningerne ved valg af fabrikat, pris, lagerstatus, popularitet, etc. Man kan starte med at sortere efter dato og antal visninger, men det er først nu, at jeg indser, at andre kategorier ville være meget nyttige, som f.eks. liv i universet, interstellare asteroider, gravitationsbølger, kosmologi. Nyheder er ikke projekter, som naturligt starter en lang tråd. Er dette et urealistisk ønske?

Bjarne
      Moderator
        • Super Nova

Jeg ser, at WordPress har mulighed for at sætte et TAG, som netop virker på den ønskede måde. Man kan f.eks. sætte ‘interstellar object’ eller ‘astrobiology’. Hvis man så klikker på TAG’et vises alle poster med dette bestemte TAG. En sådan facilitet forekommer mig ekstrem nyttig. Hvad er grunden til, at et forum tilsyneladende ikke har denne nyttige ting? Du godeste. Det har den jo faktisk. Lad mig se, hvordan det ser ud.

Bjarne
        Moderator
          • Super Nova

Tagget er en, nå ja, mærkelig anglosisme. Det hedder mærke på dansk. Det gælder bare om at komme i gang med at sætte mærker på mine indlæg.

Bjarne
          Moderator
            • Super Nova

Jeg har nu sat et eller to mærker ved næsten alle mine nyheder, så man kan vise, hvilke som interesserer mest.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Inddeling af eksisterende indlæg efter emner' er lukket for nye svar.