I en mørk tid…

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC I en mørk tid…

• Dette emne har 27 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 3 måneder siden af mstauning. This post has been viewed 1687 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Forfatter

outlook
    Deltager
      • Super Nova

I denne tid hvor mørke skyer overskygger vores land er der brug for disse her:

Tegningen taler vist for sig selv LOLLOLLOLLOLLOL

Hilsen Leif,
      “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Må man sige, det har si også været meget sløjt med astro vejret her på det sidste, men hvis den nuværende himmel holder så er der hul igennem i aften.

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Hvad nytter det kære Tommy, når man er gået ned med 40 i feber Dead Dead

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Intet lige nu, det er overklistered deroppe nu og igen…. god bedring.

rigo
            Deltager
              • Super Nova

Er du også lige blevet syg Finn ??? syndes de lige var så frisk i Torsdags

Finn
              Deltager
                • Neutron star

Jo rigo, og det var perfekt vejr her på vestfyn lørdag aften, men der var ikke noget at stille op, jeg måtte bare lægge mig, har det stadig af h,,,,, til .Dead

k_holst
                Deltager
                  • Nova

Du gik ikke glip af så meget Finn.

Det var meget diset og månen lyste disen op så det nærmest var umuligt. Jeg kunne slet ikke få guidningen til at køreUnhappy

God bedring!

tommyf
                  Deltager
                    • Neutron star

Ser fint ud nu ::

hoest
                    Deltager
                      • Nova

Hejsa alle
                      Har lige været ude og kigge op det er temlig diset med skyer ind imellem og det er tiltagende igenAngry

tommyf
                      Deltager
                        • Neutron star

Yeps, nåede lige 2 skud a 50 sek, slut prut LOL

mstauning
                        Deltager
                          • Black Hole

Hmm, her kom der vand! Så jeg droppede det igen, skal altså snart ud igen.

Har jo et projekt M01! Som jeg faktisk har siddet og kikket lidt på nogle af mine gamle data, efter at have set en amatør der viser at “ringen” fra den pulsar der er i midten af den:

Det viser sig at man kan ane den på mine data, ane vel at mærke. Ikke som her på hans ses 🙂

tommyf
                          Deltager
                            • Neutron star

Kunne ikke sove så Kl 0220 kiggede jeg ud af vinduet og det var klart, så op og ud med udstyret, tog ca 20 min på altanen, MED det blæsede en pelikan og jeg kunen faktisk ikke gå over 7 sek uden et vindstød som ødelagde stjernen, men fik da testet lidt.

Glemte totalt at det vat Søndag nat og gik i seng Kl 0515 i god tro at jeg ikke skulle op, men vågnede kl 0940 og langsomt gik det op for mig at det var Mandag
                            Sååååå 180km på til jobbet på cyklen…Clap

mstauning
                            Deltager
                              • Black Hole

Flot Tommy, men det at være ude må da have klart gjordt sådan en lille ting til en biting 🙂

Finn
                              Deltager
                                • Neutron star

Tommy, 260km på en dag efter 4 timers søvn, der er da ikke noget at sige til at din ryg siger fra engang imellem. (I sjællænder Wacko ) Wink du sover vel det næste døgn. Nå men her på fyn har vi vel også nogle mærkelige ider engang imellem. Clap

ove
                                  • Main Sequence

Hehe Finn, og så på cykel.

Er det feberen der ikke helt lagt sig endnu.LOL

Ove2008-11-11 11:36:20

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
                                • Emnet 'I en mørk tid…' er lukket for nye svar.