› Fora › ASTRO-FORUM › FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG › Hvornår stiger man i graderne her?
- Dette emne har 33 svar og 16 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 3 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 724 times
-
ForfatterIndlæg
-
18. januar 2009 kl. 01:43 #8330
tommyfDeltager- Neutron star
Hvad er egentligt meningen med dem 🙂 Er det ikke bare spild af program source og tid ?
18. januar 2009 kl. 02:18 #8334
tommy.frank- Super Giant
Der ville være mere mening i det hvis VI kunne tildele stjerner. Det meste af det jeg ved, og som jeg har glæde af ang. astrofoto, kan jeg takke MS for. Magen til hjælpsomhed og iver for at lære fra sig, har jeg aldrig før oplevet, og syntes faktisk han burde stå helt uden for kategori.
18. januar 2009 kl. 11:40 #8349
jeppeDeltager- Super Giant
MHansen wrote: Jamen Jeppe.. Man kunne jo “stryge” admins og mods fra stjerneliste og i stedet lade den være helt styret af indlæg. Administratorer og moderatorer står jo allerede nævnt, med tag under deres navn.
Inddelingen kunne jo være50 indlæg: En stjerne100 indlæg: To stjerner500 indlæg: Tre stjerner1000 indlæg: Fire stjerner5000+ indlæg: Fem stjernerJeg så lige, at MS har skrevet 999 indlæg. Med den her inddeling ville han blive den første, der får fire stjerner .Admin/moderator ligger i sin egne grupper, men det er da lidt fjollet, at det ser ud som om, at f.eks. Timo og jeg har skrevet flere indlæg end MS og Rigo. Det har vi jo bestemt ikkeHvad med, at vi benyttede ovennævnte inddeling for stjerner, og så lavede et helt andet ikon for admin/moderator?Grupperne skal også have navne (det kræver systemet). I øjeblikket hedder de Newbie, Groupie og Senior Member. Så der mangler to gruppenavne. Hvad skal de hedde?18. januar 2009 kl. 11:49 #8353
ac- Planet
4 = Milkyway
5= Big Bang
mvh AC18. januar 2009 kl. 14:30 #8369
mstauningDeltager- Black Hole
Takker TommyF
Jeppe lyder som en god ide, og dette må så være mit indlæg nummer 1000 🙂
4 = Rambler.5 = For meget 😉18. januar 2009 kl. 16:35 #8388
Mogens.BildsøeDeltager- Nova
Michael, tillykke med de 1000.
Tommy, vi er enige: MS’s hjælp er uvurderlig.
Hilsen Mogens B.
18. januar 2009 kl. 16:39 #8391
Mogens – Tak.
18. januar 2009 kl. 21:42 #8417
Ikon for moderator/admin er nu ændret til et lille tandhjul for at symbolisere, at det er medlemmer med “værktøjer” til at ændre i forum.
Stjerneinddelingerne er også ændret:Newbie: 1 stjerne, 0-99 indlægGroupie: 2 stjerner, 100-499 indlægSenior Member: 3 stjerner, 500-999 indlægMilky Way: 4 stjerner, 1000-4999 indlægBig Bang: 5 stjerner, 5000+ indlægMen jeg kan ikke se, at der kommer nye stjerneinddelinger på profilerne. MS er stadig Senior Member med 3 stjerner. Spøjst? Måske opdateres éns profil først, når man skriver et nyt indlæg?18. januar 2009 kl. 21:54 #8419
jesperDeltager- Neutron star
Så skal jeg altså bare lade være med at poste, for at blive ved med at være senior.
POKKERS nu gjorde jeg det jo!18. januar 2009 kl. 21:55 #8420
tommyfDeltager- Neutron star
Nu var det ikke mig der skrev det ,men jeg er nu enig, alt jeg kan er da også gået gennem MS og et par andre…
18. januar 2009 kl. 22:11 #8427
Jeg er ked, af, at du blev degraderet Jesper , men jeg er glad for at se, at systemet virker . Det opdateres så først, når man skriver et nyt indlæg.
Skal de tre første stjernegrupperinger i øvrigt have andre navne? Newbie, Groupie og Senior Member lyder lidt kedeligt og bureaukratisk …18. januar 2009 kl. 22:37 #8428
andreas- Super Giant
Jeg stemm er for den eksotiske tilgang med planeter, tåger, galakser. Måske kunne man optjene
100 stjerner -> planetarisk tåge20 ->planetariske tåger -> galakse?? galakser -> lokal hobog så kan det vist bare fortsætte derfra.18. januar 2009 kl. 23:08 #8431
Eller bruge CCDwares forums ide, når man har skrevet nok så: Rotere man rundt om jorden
20. januar 2009 kl. 00:21 #8491
ac- Planet
Hej Jeppe
Man skal passe på hvad man siger … man kan risikere at blive taget på ordet. Så nu er MS blevet opgraderet til mælkemandJeg kan så tilslutte mig Andreas ide for 1, 2 og 3 “stjerner”: planet, Stjerne, kuglehob … eller noget i den stil.Gaståge vil jeg nok fraråde, da det vil sikker blive misbrugt, hhhppprrrrssssttmvh AC1. februar 2009 kl. 10:48 #9535
jespergDeltager- Super Nova
Jeg synes at det er lidt rodet at gruppenavnene ikke hænger sammen.
De første 3 relaterer sig til medlemmets status i forummet, de sidste 2 er et navn på et objekt, og på en begivenhed.De 5 navne burde hænge sammen, det kunne være relateret til medlemmet, som hidtil.
Det kunne være objektnavne fra deepspace, det kunne også være fra vores egen kravlegård, f.eks.:
(starter med det mindste støvkorn i solsystemet, og slutter med det vigtigste)
Meteor
Asteroid
Moon
Planet
The Sunmvh
JesperG
Jesper G.
-
ForfatterIndlæg
- Emnet 'Hvornår stiger man i graderne her?' er lukket for nye svar.