Hvordan vises uploadede billeder!!!

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Hvordan vises uploadede billeder!!!

• Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 4 måneder siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 168 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

kila
    Deltager
      • Super Giant

Nu er den gal igen!!!

Jeg har uploaded figurer til min profil men kan ikke linke til min fil mappe Har i mit seneste indlæg derfor forsøgt at uploade direkte men nu er mit indlæg fuld af X’er.

Hvordan linker jeg til min fil-mappe !?!?

kila
      Deltager
        • Super Giant

kila
        Deltager
          • Super Giant

Nå, det lykkedes så alligevel … men det er da underligt at man skal to vinduer åbne for så at kunne kopiere http-linket!

Er der ikke en smartere måde?

noodles
            • Super Giant

Det tror jeg ikke. Det er lidt underligt at der ikke er en knap til at indsætte allerede uploadede billeder, men forummet er ved at være en ældre udgave.

Torben Taustrup
            Admin
              • Neutron star

Hej Kim

Ja, man skal lige vænne sig til den måde som det fungerer på med uploadning af billeder. Tanken
              bag er egentlig god nok. Der er jo to måder – enten at uploade dem direkte, og acceptere, at
              der er en maksimal størrelse de bliver gengivet i, eller uploade til et site og efterfølgende linke til
              dem.
              Som Simon nævner, så er formatet som A-F benytter af ældre dato, og fungerer ikke optimalt på
              smartphones. Jeg håber, at vi på et tidspunkt vil få noget mere tidssvarende – vi er et par stykker
              som arbejder på det.

mvh
              Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'Hvordan vises uploadede billeder!!!' er lukket for nye svar.