Hvordan skal vi bruge Astronomisk Selskab?

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Hvordan skal vi bruge Astronomisk Selskab?

• Dette emne har 17 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 1 år, 1 måned siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 1804 times
Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Forfatter

Torben Taustrup
    Admin
      • Neutron star

Som jeg tidligere har oplyst, så meldte jeg mig ud af Astronomisk Selskab d. 23. december sidste år ved at sende en mail til kassereren.

I forbindelse med min udmelding opfordrede jeg til, at man hurtigst muligt fandt en ny moderator til Astro-Forum.

Jeg modtog dog intet svar og skrev så til formanden, Lars Occhinero og gentog min opfordring. Intet svar.

Jeg skrev så en mail til bestyrelsesmedlemmet Ole Berg for mange dage siden.
      Heller ikke her fik jeg noget svar.

For god ordens skyld vil jeg her oplyse, at jeg pr. dags dato ikke længere modtager indmeldinger til Astro-Forum og heller ikke udfører support.

Mvh
      Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Claus Agerskov
      Deltager
        • Moon

Tusind tak for oplysningen.

Burde måske have været et selvstændigt indlæg, så nye kunne se, hvorfor der ikke længere vil blive svaret.

Tak fordi du lod mig komme med på forummet.

Torben Taustrup
        Admin
          • Neutron star

Hej Claus

Det nyeste indlæg kommer jo altid til at stå øverst. Desuden synes jeg, at det skulle stå i forbindelse med det indlæg, som netop handler om AS.

Mvh
          Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
        • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.