Hvor kan man købe 'furniture fixing blocks'?

Fora ASTRO-FORUM ATM – BYGGEPROJEKTER Hvor kan man købe 'furniture fixing blocks'?

• Dette emne har 8 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 2 måneder siden af alan. This post has been viewed 624 times
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

chrjensen
      • Super Giant

Er der nogen der ved om det er muligt at købe det der i england og US hedder ‘furniture fixing blocks’ eller ‘modesty blocks’ i danmark (eller hvad de hedder på dansk)?

I kan se et eksempel på det jeg taler om her.

Grunden til det ligt underlige spørgsmål, er at jeg skal bruge dem til et lille atm projekt – en arduino styret barndoor tracker.

landbo
      Deltager
        • Nova

Byggemarked ???

lindhard
        Deltager
          • Super Nova

Hvorfor køber du dem ikke bare der, hvor du har linket til?

mvh
          Lars

chrjensen
            • Super Giant

@Landbo: Jeg har kikket, kan ikke finde dem der.

@Lindhard: Fordi det virker tåbeligt at betale 200kr i porto for noget der koster en ti’er, men der er jo nok nogen der kan sende det billigere, så det bliver nok også løsningen hvis ingen her kan hjælpe.

landbo
            Deltager
              • Nova

chrjensen wrote: @Landbo: Jeg har kikket, kan ikke finde dem der.

@Lindhard: Fordi det virker tåbeligt at betale 200kr i porto for noget der koster en ti’er, men der er jo nok nogen der kan sende det billigere, så det bliver nok også løsningen hvis ingen her kan hjælpe.

Jo ja. Men har du prøvet og spørge samme sted ???

Kan ikke gennemskue hvad det skal bruges til og hvorfor det lige skal være sådan en model. Mennn stod en her og manglede, ville jeg tildanne et stykke firkant plastic, træ eller alu så det ligner. Kunne personligt ikke finde på og gå en uge eller mere for at vente på noget så simpelt.

troels
                • Planet

Dimsen har jeg ikke set i byggemarkedet (derfor kan den godt være der et sted), men den har vel samme funktion som et lille vinkelbeslag eller hjørnebeslag af metal. Hvis den skal være mindre end de gængse metalbeslag, ville jeg købe en meter kvadratisk liste (evt. af ege-/bøgetræ) og save op i små klodser.

vh Troels

alan
                Deltager
                  • Super Giant

Hvis du sender en skitse + det antal du ønsker, så printer jeg dem.

Pris = porto

Med minder du skal bruge 100 stk.

Mvh Alan

chrjensen
                    • Super Giant

Jeg har tænkt mig at bruge følgende ‘vejledning’ og jeg synes at furniture fixing blocks var en enkel, billig og god løsning.

@Alan: Det skal du ikke sige to gange. Jeg laver en skitse sender til dig så snart jeg får tid.chrjensen2014-12-23 21:30:25

alan
                    Deltager
                      • Super Giant

Fint. Hvis du selv vil tegne stumpen i et cad program, så er det fint. Gem filen som stl fil.

– Jeg tegner gerne stumpen, så skal jeg bare nogle mål og en håndstegnet skitse.

Du kan maile til mig på alan.olsen(snabel-a)lungfish.dk (husk alan er med et l)

God jul

AlanAlan2014-12-23 22:33:32

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
                    • Emnet 'Hvor kan man købe 'furniture fixing blocks'?' er lukket for nye svar.