Hvor køber jeg laserpointer

Fora ASTRO-FORUM KØB & SALG, FORHANDLERNYT Hvor køber jeg laserpointer

• Dette emne har 30 svar og 11 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 10 måneder siden af 2mas. This post has been viewed 2748 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 31 i alt)
  • Forfatter

dave_gahan
      • Main Sequence

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor det er billigst at købe en laser pointer til min LX200 8″ ?

Hvilken farve er bedst og er der andet jeg skal være opmærksom på ?

Dave_Gahan2010-05-04 08:37:41

hangaard
        • Giant

dave_gahan
          • Main Sequence

Hej.

Tak for link men ellers tak. Jeg er ikke oprettet på qxl og synes auktion er så pokkers bøvlet og tidskrævende.

Tænkte mere på om nogen kendte en Internet butik her i DK eller Tyskland eller andet som havde gode og billige laser pointere til at bruge på min LX200 ?

hangaard
            • Giant

okay jeg købte min på qxl den er sindsyg godt beder en den 10 mw som meade har.

2mas
            Deltager
              • Nova

Green laser

Her har jeg købt min 200MW laser.

hangaard
                • Giant

okay jeg købte min på qxl den er sindsyg godt beder en den 10 mw som meade har.

2mas
                Deltager
                  • Nova

Jeg har også en 10MW. Men den er ikke så god til at slukke lyset ude på gaden 😉

Bjørn Sandåker
                  Deltager
                    • Neutron star

Kan din 200 MW laser slukke gadelys ved at sprænge pæren, 2mas?

Mvh,
                    Bjørn

lehmann
                      • Super Giant

Jeg vil tro en 200 MW (M = Mega) kan sætte ild til gadelygten Tongue

2mas
                      Deltager
                        • Nova

Bjørn T. Jønsson wrote: Kan din 200 MW laser slukke gadelys ved at sprænge pæren, 2mas?

Jeps

tommy.frank
                          • Super Giant

jay
                            • Main Sequence

Da jeg var yngre, plejede vi at kunne slukke gadelyset på en hel række gader, ved at lyse på sensoren som kontrollerede det, blot med en af de billige laserpointere til ingen penge. Big%20smile

jay2010-05-04 16:15:35

2mas
                            Deltager
                              • Nova

@Tommy, man må jo bringe den lysforurening ned

De har også skiftet den pære/rør en del gange. Så nu holder jeg lige en pause 🙂 Jeg vil sige at det går ikke altid så nemt og hurtigt, som de viser i videoen.

Jay, jeg ved faktisk ikke om vores gadelys kører på sensor, men det er der jo muligheder i 🙂

Det ville være godt hvis man kunne slukke lampen uden at skulle sprænge pæren f.eks ved at påvirke en sensor.(?)

michael.bertelsen
                              Deltager
                                • Nova

NEEEEEEEEEEJ!Tongue jeg må ha´mig en 200mw jeg er så træt af lygterne tæt ved.

Jeg købte også min laser hos dealextreme sidste år – 30mw virker upåklageligt! pris:86kr

Mvh

michael

bobo
                                  • Giant

Har lige købt opladelige batterier for 20$ ved Dealextreme. Måtte betale 188kr oveni i importmoms!!!! Angry

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 31 i alt)
                                • Emnet 'Hvor køber jeg laserpointer' er lukket for nye svar.