Hvad er det?

• Dette emne har 19 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 1 måned siden af mogens. This post has been viewed 509 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter

outlook
    Deltager
      • Super Nova

1. Et teleskop med AWACS radar til ufo lokalisering?

2. En UFO med teleskop for at holde øje med os?

3. Begge dele?

4. Andre forslag?

Hilsen Leif,
      “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

mortenb
      Deltager
        • Super Giant

En flyvende Venus flagermus, der holder godt fast i rørlignende insektkværner .. Tongue MortenB2009-01-14 11:01:01

henrik
        Deltager
          • Nova

Celestron CPC0800, 203mm f/9,8 SCT på GoTo gaffelmontering ville være et oplagt svar.

I virkeligheden er det en GPS med optisk hjælpeudstyr

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Tror det er en nivilerings apperat.

morten.brix
            Deltager
              • Super Giant

Er det ikke noget en landmåler bruger eller også er det politiets nye radar udstyr!!!!!

outlook
              Deltager
                • Super Nova

Henrik, jeg troede du havde en bedre humor :0) Men jeg havde dog ventet det svar, hehe.

Hilsen Leif,
                “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

mstauning
                Deltager
                  • Black Hole

Ligner en spillekonsol fra BR…

jesper
                  Deltager
                    • Neutron star

En tørrehjelm fra damefrisøren.

outlook
                    Deltager
                      • Super Nova

Jeg var ik klar over at du frekventerer sådanne steder, Jesper. På billedet ser det ud som om du gør det for tit, hehe.

Hilsen Leif,

dressing
                        • Asteroid

dressing
                          • Asteroid

jeg tror det er en ørering til personer med meget store øre:)

jesper
                          Deltager
                            • Neutron star

Jo jeg bliver skam permanentet en gang om måneden Outlook, så jeg ved hvad jeg taler om. Billedet i min avatar forestiller i øvrigt Henrik LOL

henrik
                            Deltager
                              • Nova

Ja men det er også et meget gammel billede du har brugt Jesper!

Her er et billede af nyere dato:

Det er ikke mangel på humor der får mig til at svare sådan lidt faktuelt Outlook (som jeg håber ovenstående beviser :O)

Men Celestron er ikke så gode til at designe/præsentere deres ting, så de gør sig godt på fotos. CPC0800 og Nexstar6SE ser faktisk ret godt ud i virkeligheden, men ser noget bøvlede ud på billeder. Meade er fx. meget bedre til at designe/præsentere tingene, så det ser godt ud på billeder

Henrik2009-01-19 11:20:12

outlook
                              Deltager
                                • Super Nova

Godt ord igen. Smile Og jeg må give dig ret i præsentationen. Jeg har set CPC’en i virkeligheden og må konstatere at sådan en sætter jeg altså på min ønskeliste selvom det ikke ligefrem er grab’n go, men mere grab’n stay!!

Hilsen Leif,

jesper
                                Deltager
                                  • Neutron star

Og det nye billede ligner dig også meget bedre end babybilledet Henrik, det indrømmer jeg Wink

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
                                • Emnet 'Hvad er det?' er lukket for nye svar.