HVAD

• Dette emne har 6 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 11 måneder siden af noodles. This post has been viewed 197 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

philipmik
      • Asteroid

En ting der er meget irriterende er at der ikke en slags sted hvor du kan se dine aktive emner og andet som vender en slags personlig side

Lars Malmgren
      Deltager
        • Super Nova

Hej Phillip,

Hvis du trykke på dit eget navn, så kommer der en menu frem.
        Så trykker du på Find medlemmets indlæg. Det åbner en søge side, hvor du så kan søge på dit eget navn og dermed få en liste over de indlæg, som du har skrevet Wink
        Det er godt nok ikke helt så nemt som en profil-side…

simen1
          • Planet

Jeg har etterspurt denne funksjonen før, men fikk bare bortforklarende svar om at jeg burde bruke en kronglete søkefunksjon i stedet for. Astro-forum bør prøve ut funksjonen på andre fora for å se hvor praktisk det er med en slik funksjon, og så implementere det her.

noodles
            • Super Giant

Simen1 wrote: Jeg har etterspurt denne funksjonen før, men fikk bare bortforklarende svar om at jeg burde bruke en kronglete søkefunksjon i stedet for. Astro-forum bør prøve ut funksjonen på andre fora for å se hvor praktisk det er med en slik funksjon, og så implementere det her.

Det er en gratis service (næsten) uden reklamer. Hvis du kan implementere det så synes jeg du skal kontakte dem.

simen1
              • Planet

Jeg kan ikke sånt. Jeg ser bare at det er standard funksjonalitet i de aller fleste forum. Det gjelder sikkert bare å spørre noen som kan og få de til å slå på funksjonen.

noodles
                • Super Giant

Det er ikke bare en funktion der kan slås til ved at klikke på en knap. Hvis det ikke allerede er en del af forummet så skal det programmeres og når det er et system med folks mail adresser og adgangskoder så er der et vist ansvar for at det bliver gjort professionelt … hvilket betyder at det koster.

noodles
                  • Super Giant

Den bedste løsning ville nok være at kopiere hele forummet med medlemmer, indlæg osv. over til et andet, men så skulle vi være nogle stykker om det for det tager nok lidt tid at konvertere databasen.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'HVAD' er lukket for nye svar.